Bez sztucznej inteligencji w biznesie ani rusz

Zaawansowane algorytmy wkraczają na dobre do naszego życia.

Publikacja: 09.03.2016 21:00

Foto: 123RF

Do 2018 r. ponad połowa projektowanych aplikacji będzie posiadała wdrożenia z zakresu sztucznej inteligencji – szacuje firma badawcza IDC. Dane o użytkownikach i procesach są gromadzone oraz przetwarzane. Przekładają się na wzrost efektywności, a przy odpowiedniej skali – również na spadek kosztów. Szacuje się, że do 2020 r. zastosowanie sztucznej inteligencji w narzędziach biznesowych w samych tylko Stanach Zjednoczonych przyniesie redukcję kosztów o nawet 60 mld dol.

Cel: skuteczna reklama

Pozostało 85% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?