Ubywa salonów operatorów telekomunikacyjnych

Internet coraz mocniej zastępować będzie tradycyjne formy obsługi klientów telekomów.

Publikacja: 14.11.2022 03:00

Ubywa salonów operatorów telekomunikacyjnych

Foto: Bloomberg

619 salonów Orange Polska działało w Polsce na koniec września br. – podał operator w odpowiedzi na pytania „Rz”. To oznacza, że w ciągu 12 miesięcy liczba fizycznych punktów obsługi klienta operatora skurczyła się o 42 (6 proc.). Rok temu Orange Polska miał bowiem 661 salonów.

Tendencję do ograniczania tradycyjnej sieci sprzedaży widać na rynku telekomunikacyjnym od lat. Dla operatorów to najpierw inwestycja w cyfrowe narzędzia, a potem oszczędności. „Zmieniające się trendy rynkowe i zachowania klienckie wskazują, że konsumenci coraz chętniej korzystają ze zdalnych kanałów dystrybucji, a co za tym idzie, rozwijamy nasze rozwiązania cyfrowe i narzędzia dostępne na naszej stronie internetowej” – podaje Orange Polska.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes
Portugalia rezygnuje z amerykańskich F35. Stawia na europejskie myśliwce
Biznes
Huawei o aferze w Parlamencie Europejskim. Jest pierwsze nazwisko
Biznes
Ulubiony oligarcha Kremla pozostanie na liście sankcyjnej UE. Oto kto z niej zniknie
Biznes
Krok w stronę produkcji amunicji 155 mm w Polsce. Będzie linia do elaboracji
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Biznes
Nowy komunikat Poczty Polskiej: „Początek końca”. Powoli zaczną znikać ze skrzynek
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń