Reklama
Rozwiń

Ubywa salonów operatorów telekomunikacyjnych

Internet coraz mocniej zastępować będzie tradycyjne formy obsługi klientów telekomów.

Publikacja: 14.11.2022 03:00

Ubywa salonów operatorów telekomunikacyjnych

Foto: Bloomberg

619 salonów Orange Polska działało w Polsce na koniec września br. – podał operator w odpowiedzi na pytania „Rz”. To oznacza, że w ciągu 12 miesięcy liczba fizycznych punktów obsługi klienta operatora skurczyła się o 42 (6 proc.). Rok temu Orange Polska miał bowiem 661 salonów.

Tendencję do ograniczania tradycyjnej sieci sprzedaży widać na rynku telekomunikacyjnym od lat. Dla operatorów to najpierw inwestycja w cyfrowe narzędzia, a potem oszczędności. „Zmieniające się trendy rynkowe i zachowania klienckie wskazują, że konsumenci coraz chętniej korzystają ze zdalnych kanałów dystrybucji, a co za tym idzie, rozwijamy nasze rozwiązania cyfrowe i narzędzia dostępne na naszej stronie internetowej” – podaje Orange Polska.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Polska bezbronna wobec dronów, negocjacje UE-USA, możliwe spadki cen mieszkań
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Kina podsumowują pierwsze półrocze. Nawet „Minecraft” nie pomógł
Biznes
Trump wysyła listy i grozi BRICS, polskie firmy liderami AI, paraliż w Rosji
Biznes
Benefit Systems na rynku wellbeing: przepis na skalowalny sukces
Biznes
Spotify zirytował turecki rząd. Playlisty obrażają żonę Erdogana