Reklama

Ubywa salonów operatorów telekomunikacyjnych

Internet coraz mocniej zastępować będzie tradycyjne formy obsługi klientów telekomów.

Publikacja: 14.11.2022 03:00

Ubywa salonów operatorów telekomunikacyjnych

Foto: Bloomberg

619 salonów Orange Polska działało w Polsce na koniec września br. – podał operator w odpowiedzi na pytania „Rz”. To oznacza, że w ciągu 12 miesięcy liczba fizycznych punktów obsługi klienta operatora skurczyła się o 42 (6 proc.). Rok temu Orange Polska miał bowiem 661 salonów.

Tendencję do ograniczania tradycyjnej sieci sprzedaży widać na rynku telekomunikacyjnym od lat. Dla operatorów to najpierw inwestycja w cyfrowe narzędzia, a potem oszczędności. „Zmieniające się trendy rynkowe i zachowania klienckie wskazują, że konsumenci coraz chętniej korzystają ze zdalnych kanałów dystrybucji, a co za tym idzie, rozwijamy nasze rozwiązania cyfrowe i narzędzia dostępne na naszej stronie internetowej” – podaje Orange Polska.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
System kaucyjny w pytaniach i odpowiedziach. Wyjaśniamy, jak to działa
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Zmiany we władzach Elektrimu. Wieloletnia menedżerka zamiast Zygmunta Solorza
Materiał Partnera
Jak Veolia dekarbonizuje polskie ciepło
Biznes
Rekord na kolei i czeska konkurencja, rząd Francji ocalał, atak na CCC
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Oligarcha stracił superjacht. Złoty fortepian odpłynął w siną dal
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama