Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 10.05.2016 16:28 Publikacja: 10.05.2016 16:28
Foto: Bloomberg
Fabryka ma być gotowa do 2018 r., rzecznik nie chciał ujawnić wielkości inwestycji, ale "China Daily" podał za przedstawicielem spółki VW-FAW sumę 19,5 mld juanów (3 mld dolarów). Niemcy zapowiadali wcześniej taką fabrykę w tym portowym mieście, ale poza datą rozpoczęcia produkcji w 2018 r. nie podali innych szczegółów.
Volkswagen utrzymał w zasadzie swe plany produkcyjne i inwestycyjne na tym największym rynku na świecie mimo mniejszego wzrostu sprzedaży, bo gospodarka Chin zwolniła najbardziej od 25 lat. Rzecznik powiedział, że firma chce dojść do możliwości produkowania 5 mln pojazdów w 2020 r. VW mówił w ubiegłym roku, że ma to osiągnąć w 2019 r.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Jak zapowiedzieli, tak zrobili. Skonfiskowany superjacht Amadea, który według władz USA należy do objętego sankc...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Zarobki w administracji rosną wolniej niż płaca minimalna, UE szykuje dronowy program zbrojeniowy, a Orlen skład...
Austriacki sąd uznał byłego miliardera i potentata nieruchomości René Benko za winnego jednego zarzutu oszustwa...
Gazprom, Rosnieft i Rosyjskie Koleje Żelazne RŻD znalazły się na podium największych rosyjskich dłużników. Ich ł...
Zwołane przez cypryjski wehikuł nadzwyczajne walne zgromadzenie Zespołu Elektrowni Pątnów Adamów Konin odwołało...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas