Amica w nowym serwisie zakupowym online zaoferuje m.in. formy do pieczenia, worki do odkurzacza czy filtry do okapu. Firma deklaruje dostawę zakupionych w ten sposób produktów w ciągu 24 godzin.

W komunikacie firma podkreśla, że uruchomienie nowego sklepu online to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy coraz częściej kupują online. Po akcesoriach wraz z rozwojem serwisu w ofercie online będą pojawiać się kolejne tego typu artykuły.

- Możliwość zakupu wybranych akcesoriów bezpośrednio od producenta wyrazili jego potencjalni użytkownicy, ankietowani w ramach przeprowadzonego przez nas ostatnio projektu badawczego Customer Journey. Klienci oczekują od nas możliwości takich zakupów w sposób bezpieczny i z gwarancją szybkiej dostawy - mówi Robert Drożyński, lider projektów odpowiedzialny w Grupie Amica za budowanie oraz wdrożenia strategii e-commerce. - Badania, a także obserwacje i analizy, wskazały nam, jak bardzo na decyzje zakupowe wpływa klarowna procedura zwrotu. Dlatego termin, w jakim można zrezygnować z zakupu, wydłużyliśmy ze standardowych 14 do 30 dni - dodaje.

Firma zdecydowała się na odświeżenie szaty graficznej i uproszczenie nawigacji e-sklepu. Także na jego dostosowanie do urządzeń mobilnych, dzięki temu poruszanie się po stronie z poziomu smartfona stało się bardziej intuicyjne.

- Ponad 62 proc. klientów szuka informacji o naszej marce i produktach, wykorzystując urządzenia mobilne. Dlatego tak ważne było zarówno przygotowanie layoutów graficznych, jak i zaprojektowanie systemu nawigacji pod kątem takich urządzeń – mówi Monika Kuźnik, strategiczny menedżer ds. digitalizacji i mediów, odpowiedzialna w Grupie Amica za wdrożenia serwisów internetowych.

W pracach nad nowym serwisem internetowym udział brały firma Exorigo Upos oraz GoldenGrid – marka pod parasolem agencji GoldenSubmarine, specjalizująca się w projektach UX/UI. To pierwszy tak kompleksowy serwis Grupy Amica z funkcją sklepu internetowego, ale spółka zapowiada podobne wdrożenia na kolejnych rynkach.