Reklama

Amica chce handlować akcesoriami w internecie

W e-sklepie polskiego producenta AGD pojawią się akcesoria domowe, uzupełniające główną ofertę. Firma chce tak samo rozbudować ofertę w innych krajach, w których działa.

Publikacja: 26.05.2022 14:50

Amica chce handlować akcesoriami w internecie

Foto: materiały prasowe

Amica w nowym serwisie zakupowym online zaoferuje m.in. formy do pieczenia, worki do odkurzacza czy filtry do okapu. Firma deklaruje dostawę zakupionych w ten sposób produktów w ciągu 24 godzin.

W komunikacie firma podkreśla, że uruchomienie nowego sklepu online to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy coraz częściej kupują online. Po akcesoriach wraz z rozwojem serwisu w ofercie online będą pojawiać się kolejne tego typu artykuły.

- Możliwość zakupu wybranych akcesoriów bezpośrednio od producenta wyrazili jego potencjalni użytkownicy, ankietowani w ramach przeprowadzonego przez nas ostatnio projektu badawczego Customer Journey. Klienci oczekują od nas możliwości takich zakupów w sposób bezpieczny i z gwarancją szybkiej dostawy - mówi Robert Drożyński, lider projektów odpowiedzialny w Grupie Amica za budowanie oraz wdrożenia strategii e-commerce. - Badania, a także obserwacje i analizy, wskazały nam, jak bardzo na decyzje zakupowe wpływa klarowna procedura zwrotu. Dlatego termin, w jakim można zrezygnować z zakupu, wydłużyliśmy ze standardowych 14 do 30 dni - dodaje.

Firma zdecydowała się na odświeżenie szaty graficznej i uproszczenie nawigacji e-sklepu. Także na jego dostosowanie do urządzeń mobilnych, dzięki temu poruszanie się po stronie z poziomu smartfona stało się bardziej intuicyjne.

- Ponad 62 proc. klientów szuka informacji o naszej marce i produktach, wykorzystując urządzenia mobilne. Dlatego tak ważne było zarówno przygotowanie layoutów graficznych, jak i zaprojektowanie systemu nawigacji pod kątem takich urządzeń – mówi Monika Kuźnik, strategiczny menedżer ds. digitalizacji i mediów, odpowiedzialna w Grupie Amica za wdrożenia serwisów internetowych.

Reklama
Reklama

W pracach nad nowym serwisem internetowym udział brały firma Exorigo Upos oraz GoldenGrid – marka pod parasolem agencji GoldenSubmarine, specjalizująca się w projektach UX/UI. To pierwszy tak kompleksowy serwis Grupy Amica z funkcją sklepu internetowego, ale spółka zapowiada podobne wdrożenia na kolejnych rynkach.

Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Biznes
Biznes o cyrkularności – co mówią liderzy zmian
Biznes
UE przedłuży życie samochodów spalinowych
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama