Aktualizacja: 21.08.2016 14:55 Publikacja: 21.08.2016 11:02
Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik PG Piotr Guzik
Od ponad 3 tygodni toczy się spór między Volkswagenem i dwoma dostawcami - producentami foteli Car Trim i dostawcą komponentów metalowych ES Automobilguss. Obydwie firmy twierdzą, że wstrzymanie dostaw komponentów do bieżącej produkcji, to wyraz protestu na wypowiedzenie przez VW kontraktów bez żadnego ostrzeżenia i odmowę wypłaty odszkodowań, a straty jakie wynikły z tego tytułu sięgają dziesiątek milionów euro.
Z kolei VW twierdzi, że nieuzasadnione wstrzymanie dostaw zmusiło go do zatrzymania produkcji jednego ze sztandarowych modeli - Passata i spowolnienie produkcji Golfów.
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Wyniki zbudowanej przez Zygmunta Solorza grupy za pierwszy kwartał 2025 r. były zgodne z z oczekiwaniami biur ma...
Polski dług publiczny przekroczył 2 biliony złotych i rośnie w tempie, które zaniepokoiło ekonomistów. Spięcie U...
Złamanie zabezpieczeń w polskiej przychodni, szpitalu czy jednostce samorządowej trwa zazwyczaj od 3 do 5 godzin...
Sąd książęcy w Liechtensteinie oddalił powództwo Zygmunta Solorza, a tym samym uznał sukcesję za nieodwołalną —...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas