Ford zrezygnował z produkcji kompaktowych pojazdów rodzinnych dla rynków wschodzących

Ford zrezygnował z projektu produkcji kompaktowych pojazdów rodzinnych dla wschodzących rynków (Chiny, Indie) — podali przedstawiciele sektora motoryzacji

Aktualizacja: 04.09.2016 12:26 Publikacja: 04.09.2016 12:03

Ford zrezygnował z produkcji kompaktowych pojazdów rodzinnych dla rynków wschodzących

Foto: Bloomberg

Na te dwa kraje miała przypaść większość produkcji od 2018 r. nowej gamy 8500, składającej się z sedana klasy premium, hatchbacka i pojazdu sportowo-użytkowego — ujawniły dwie osoby znające bezpośrednio plany amerykańskiego koncernu. Miały być produkowane w Indiach, a także w Brazylii, Rosji i Tajlandii.

Ford ogłosił swą decyzję dostawcom w lipcu, wcześniej General Motors odroczył plan uruchomienia w Indiach produkcji rodziny kompaktowych pojazdów rodzinnych za 5 mld dolarów. Ford zamierza obecnie przeprojektować w latach 2020-21 w Indiach modele EcoSport, Figo i Figo Aspire — podały dwie inne osoby.

Pozostało 84% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca