Aktualizacja: 29.09.2016 19:55 Publikacja: 29.09.2016 19:23
3 zdjęcia
ZobaczOd lewej: Rafał Gołębiewski, Elavon; Dominika Bettman, Siemens; Leszek Niemycki, Deutsche Bank Polska
Foto: Rzeczpospolita
Wyróżnienie Business Premium od trzech lat trafia do firm mających szczególnie atrakcyjną i korzystną ofertę produktów lub usług skierowanych do biznesu. Uznanie w oczach redakcji „Bloomberg Businessweek Polska", organizatora plebiscytu, zyskały w tym roku zarówno te projekty, które od lat wspierają przedsiębiorców, jak i nowe, które powstały z myślą o szczególnie wymagających klientach. Jak podkreślają przedstawiciele firm, oferty dla tych ostatnich muszą spełniać najwyższe standardy, zachowywać najlepszą jakość i jednocześnie elastyczność, która pozwala szyć ofertę na miarę, pod konkretne oczekiwania.
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Amerykański gigant ogłosił plany znacznego zwiększenia swojej obecności w Europie – rozbuduje centra danych, zwi...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas