Nagrody Business Premium. Najlepsze rozwiązania dla firm

Już po raz trzeci „Bloomberg Businessweek Polska" wręczył nagrody Business Premium.

Aktualizacja: 29.09.2016 19:55 Publikacja: 29.09.2016 19:23

Foto: Rzeczpospolita

Wyróżnienie Business Premium od trzech lat trafia do firm mających szczególnie atrakcyjną i korzystną ofertę produktów lub usług skierowanych do biznesu. Uznanie w oczach redakcji „Bloomberg Businessweek Polska", organizatora plebiscytu, zyskały w tym roku zarówno te projekty, które od lat wspierają przedsiębiorców, jak i nowe, które powstały z myślą o szczególnie wymagających klientach. Jak podkreślają przedstawiciele firm, oferty dla tych ostatnich muszą spełniać najwyższe standardy, zachowywać najlepszą jakość i jednocześnie elastyczność, która pozwala szyć ofertę na miarę, pod konkretne oczekiwania.

Podczas gali wręczenia nagród 26 września odbyła się debata „Praktyczne rozwiązania dla biznesu". O tym, czym powinny się charakteryzować dobre produkty dla różnego rodzaju przedsiębiorstw, o nowych technologiach, innowacjach i roli, jaką odgrywają, rozmawiali Michał Czeredys – prezes Arcusa, Rafał Gołębiewski – dyrektor generalny na Polskę Elavonu oraz Leszek Niemycki – wiceprezes Deutsche Banku. Debatę prowadził Cezary Szymanek, redaktor naczelny „Bloomberg Businessweek Polska".

Innowacyjne rozwiązania

Podstawowymi kryteriami, które jury brało pod uwagę, przyznając nagrody, było dostosowanie usługi i produktów do potrzeb rynkowych, ich nowoczesność, efektywność oraz wychodzenie naprzeciw potrzebom klientów.

Statuetkę Business Premium za wdrażanie nowych technologii w energetyce otrzymała firma Siemens. Jury doceniło szczególnie jej wkład w budowę bloków gazowo-parowych dla PKN Orlen w Płocku i w Elektrociepłowni Gorzów, a także przesuwników fazowych dla PSE.

Deutsche Bank Polska nagrodzono za profesjonalne wsparcie firm z sektora MSP w obrocie handlowym z odbiorcami krajowymi i zagranicznymi. Doceniono także szeroki wachlarz usług faktoringowych – dostępne w Deutsche Banku rozwiązania obejmują m.in. nabycie wierzytelności krajowych i zagranicznych z finansowaniem, administrowanie portfelem połączone z profesjonalnymi rozliczeniami wpieranymi przez nowoczesny system faktoringowy.

Nagrodę za innowacyjne rozwiązania edukacyjne odebrały Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, które stały się w Polsce prekursorem procesu przechodzenia z pozycji wydawcy edukacyjnego na pozycję dostawcy komplementarnych, nowoczesnych produktów, serwisów i usług edukacyjnych na rynek zamknięty i otwarty.

Za realizację projektów z zakresu CSR tytułem Business Premium wyróżniono agencję PR Am Art-Media, która była odpowiedzialna m.in. za kampanię społeczną „Bohaterowie proszą Cię o pomoc" Fundacji Dorastaj z Nami, mającą na celu pomoc dzieciom, których rodzice zginęli w trakcie pełnienia służby publicznej dla Polski.

Naprzeciw klientom

Wśród nagrodzonych znalazły się także Elavon – za usługi M-POS (mobile point of sale), Arcus – za usługi funkcjonalne Arcus Kyocera MDS, Europejski Fundusz Leasingowy – za wysoką jakość usług świadczonych od 25 lat, Spółdzielcza Grupa Bankowa za Spółdzielczy System Ochrony, oraz LZMO – za wdrożenie i produkcję nowoczesnych wkładów i systemów kominowych przy użyciu technologii formowania izostatycznego.

Wyróżnienie Business Premium odebrał również prof. dr hab. Henryk Skarżyński, dyrektor Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu. IFPS to największy ośrodek otolaryngologiczny w Polsce. Pracujący tam specjaliści wykonują rocznie ok. 250 tys. konsultacji medycznych i niemal 20 tys. procedur chirurgicznych. Jury nagrodziło Instytut za dziesięć lat telemedycznej opieki nad pacjentami z różnymi implantami słuchowymi.

Partnerami gali wręczenia nagród byli Schur Flexibles Polska i TheFruitBox – świeże owoce w twoim biurze.

Wyróżnienie Business Premium od trzech lat trafia do firm mających szczególnie atrakcyjną i korzystną ofertę produktów lub usług skierowanych do biznesu. Uznanie w oczach redakcji „Bloomberg Businessweek Polska", organizatora plebiscytu, zyskały w tym roku zarówno te projekty, które od lat wspierają przedsiębiorców, jak i nowe, które powstały z myślą o szczególnie wymagających klientach. Jak podkreślają przedstawiciele firm, oferty dla tych ostatnich muszą spełniać najwyższe standardy, zachowywać najlepszą jakość i jednocześnie elastyczność, która pozwala szyć ofertę na miarę, pod konkretne oczekiwania.

Pozostało 82% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
KGHM ma szanse na więcej
Biznes
Tajemniczy wzrost kursu Allegro na giełdzie. Co dalej?
Biznes
Jaka będzie przyszłość rolnictwa?
Biznes
Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska: Za sprawą AI wszyscy wchodzimy w nową erę
Biznes
Jest nowa szefowa PARP. "Agencja trafia w najlepsze ręce"
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?