Reklama

Toyota i Microsoft podbiją WRC?

Japoński producent po wielu latach nieobecności powraca z wielką pompą do świata rajdów. Podczas salonu w Paryżu Japończycy pokazali nową rajdówkę, a także ogłosili partnerstwo z firmą Microsoft.

Aktualizacja: 03.10.2016 02:53 Publikacja: 03.10.2016 02:06

Toyota i Microsoft podbiją WRC?

Foto: Toyota Gazoo Racing

Za kilka miesięcy startuje kolejny sezon rajdów WRC, a jedną z pięciu fabrycznych ekip w tej serii będzie Toyota Gazoo Racing kierowana przez legendę rajdów - Tommiego Makinena. Impreza w Paryżu była idealną okazją do prezentacji nowego samochodu rajdowego od Japończyków, tym bardziej że pojawił się na niej sam prezydent marki - Akio Toyoda.

Toyota Yaris WRC już niebawem pokaże swoje możliwości na odcinkach specjalnych, a tymczasem producent ogłosił współpracę z firmą Microsoft. Amerykański gigant ze świata komputerów dostarczy odpowiednie oprogramowanie i sprzęt do analizy danych, komunikacji i podziału ról w zespole, a także interakcji z fanami przy wykorzystaniu technologii chmury.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama