Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2016 21:20 Publikacja: 14.10.2016 20:59
9 zdjęć
ZobaczFoto: BMW
Jest to już siódma generacja popularnej "piątki". Nowa wersja o typoszeregu G30 mocno przypomina pozostałe modele Serii 3 i 7, które pojawiły się niedawno w nowej odsłonie. Bawarski producent podąża w tym samym kierunku, co Audi i Mercedes, których modele są niemal identyczne, a różnią się tylko rozmiarami.
Nowe BMW Serii 5 urosło. Samochód jest o 36 mm dłuższy, 6 mm szerszy i 2 mm wyższy od poprzednika. Rozstaw osi wzrósł jedynie o 7 mm, ale producent zapewnia że pasażerowie w drugim rzędzie zyskają sporo miejsca na nogi. Mimo tego samochód jest o 100 kg lżejszy. Do kuracji odchudzającej wykorzystano aluminium, włókno węglowe oraz wytrzymałą stal. Na samej karoserii udało się zaoszczędzić 62,14 kg. Wnętrze samochodu to w zasadzie kopia topowego BMW Serii 7.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Jak zapowiedzieli, tak zrobili. Skonfiskowany superjacht Amadea, który według władz USA należy do objętego sankc...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Zarobki w administracji rosną wolniej niż płaca minimalna, UE szykuje dronowy program zbrojeniowy, a Orlen skład...
Austriacki sąd uznał byłego miliardera i potentata nieruchomości René Benko za winnego jednego zarzutu oszustwa...
Gazprom, Rosnieft i Rosyjskie Koleje Żelazne RŻD znalazły się na podium największych rosyjskich dłużników. Ich ł...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Zwołane przez cypryjski wehikuł nadzwyczajne walne zgromadzenie Zespołu Elektrowni Pątnów Adamów Konin odwołało...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas