Seat sprzedaje samochody poprzez Amazon

Jeszcze do niedawna sprzedaż samochodów przez internet była śpiewem przyszłości. Jednak coraz więcej producentów decyduje się na taki krok. Seat rozpoczął współpracę z największym serwisem e-commerce na świecie, gdzie w ofercie pojawi się limitowana wersja modelu Mii.

Aktualizacja: 15.10.2016 20:10 Publikacja: 15.10.2016 20:04

Hiszpański producent samochodów ogłosił kilka dni temu rozpoczęcie współpracy z francuskim oddziałem firmy Amazon. Klienci znad Sekwany będą mogli zamówić przez internet specjalną edycję miejskiego Seata Mii w limitowanej wersji przygotowanej wspólnie z marką odzieżową Mango.

Seat Mii by Mango będzie dostępny w liczbie piętnastu egzemplarzy. Mały, miejski hatchback jest reklamowany pod hasłem #DeliveryToEnjoy. Auto można zamówić w jednym z trzech limitowanych kolorów - Glam Beige, Intense Black oraz Atom Glossy. Poza tym wersja wyróżnia się specjalnymi felgami i obudowami lusterek w kolorze purpurowym. Tapicerka w kabinie została obszyta Alcantarą z kontrastującymi wstawkami. Pojawiły się również elementy obszyte skórą, a do całości dołączono skórzaną torbę podręczną.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Liechtenstein pułapką na oligarchów. Uciekli ludzie, którym powierzyli majątki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Biznes
Ile wojna handlowa Donalda Trumpa kosztuje firmy na całym świecie?
Biznes
Cła Trumpa nielegalne? Cyfrowa suwerenność Europy i plan ratunkowy Niemiec
Biznes
Drugi kwartał w CD Projekcie powinien być całkiem dobry
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Demografia i niepewność regulacyjna to niejedyne wyzwania dla handlu
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont