Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.01.2017 19:14 Publikacja: 24.01.2017 19:14
– Kryzys finansowy spowodował kryzys zaufania do bezimiennych koncernów międzynarodowych. Dlatego konsumenci poszukują i ufają biznesom z twarzą, gdzie wiadomo, kto stoi za danym przedsiębiorstwem. To może być istotną przewagą rodzinnych firm – ocenia Adrianna Lewandowska, prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego (IBR) i kierownik projektu „Statystyka firm rodzinnych", który ocenił wielkość i skalę działania familijnych przedsiębiorstw w Polsce. Jak dodaje, firmy rodzinne nastawione na wielopokoleniowość, są uważane za zdecydowanie bezpieczniejszego partnera do prowadzenia biznesu.
Prezydent USA nie jest zainteresowany rozmową z Elonem Muskiem – oświadczył w piątek urzędnik Białego Domu. Zdra...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Ważne zwycięstwo prawne Brukseli nad oligarchami. Europejski Trybunał Sprawiedliwości w Luksemburgu (TSUE) wydał...
Polski przedsiębiorca Tomasz Węgrzyński zdecydował się sprzedać część zbudowanego przez lata wokół telewizji kab...
Rozmowa Trumpa z Xi Jinpingiem daje nadzieję na deeskalację, sektor IT liczy na odbicie dzięki rządowym programo...
Specjaliści wskazują, że za takim rozwiązaniem przemawia wiele argumentów natury zdrowotnej, społecznej i prawne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas