Notowana na NewConnect spółka pochwaliła się wzrostem skali biznesu. W ciągu 12 miesięcy liczba firm korzystających z jej abonamentowych usług obecności w internecie podwoiła się. Spółka podkreśla, że pracuje nad nowymi, szybko skalowalnymi rozwiązaniami dla innych grup niż dotychczasowa grupa klientów.

W ciągu kwietnia jej baza wzrosła o 148 firm, a wartość umów z klientami podpisanych w kwietniu wyniosła 480 tys. zł netto.

Całkowita liczba klientów netto uwzględniając rezygnacje wzrosła rok do roku o 102 proc.

- Sprzedaż w kwietniu była o 102 proc. wyższa niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, ale o 24 proc. niższa niż w marcu. Spadek sprzedaży był spowodowany wyłącznie mniejszą ilością dni roboczych (19 dni roboczych w kwietniu vs 23 dni robocze w marcu) i był wprost proporcjonalny do zmniejszonej ilości dni roboczych, co znajduje odzwierciedlenie w utrzymaniu średniej dziennej ilości sprzedanych pakietów na zbliżonym poziomie (7,8 sprzedanych pakietów dziennie w kwietniu vs 8,5 w marcu) – komentuje, cytowany w komunikacie Damian Górka, dyrektor sprzedaży spółki.

Dodaje, że średnia sprzedaż na handlowca wyniosła w kwietniu 4,2 pakiety vs 5,2 w marcu co oznacza, że mimo iż kwiecień pod względem ilości dni roboczych był o 21 proc. krótszy od marca, to średnia sprzedaż per handlowiec zmniejszyła się jedynie o 19 proc.

Firma podaje, że według danych pochodzących z systemów sprzedaży serwisu Favore.pl na dzień 1 maja 2017 r. liczba aktywnych pakietów w tym serwisie wyniosła 910 sztuk, a wykupionych dostępów do zleceń 651, łącznie – 1561.

- Aktualnie pracujemy nad nowymi kanałami sprzedaży, które zwiększą dodatkową efektywność kosztową pozyskiwania klientów. Ich wdrożenie zaplanowaliśmy w maju–zapowiada Piotr Surmacki, prezes Fachowcy.pl Ventures.