Reklama

O potrzebach branży targowej

W Targach Kielce odbyło się Walne Zgromadzenie członków Stowarzyszenia Organizatorów Targów, które zostało powołane do życia w końcu 2016 roku. Dyskutowano o strategicznych problemach organizatorów targów.

Publikacja: 22.05.2017 15:26

O potrzebach branży targowej

Foto: materiały prasowe

Podczas spotkania, dyskutowano między innymi o pomyśle utworzenia Parlamentarnego Zespołu ds. Targów i Promocji Gospodarczej. Mógłby on mieć realny wpływ nie tylko na rozwój targów różnych branż i ośrodków wystawienniczych, ale również miast i regionów. Mając na uwadze wiodącą rolę wystaw targowych w promocji gospodarczej Polski, choćby poprzez prezentację innowacji i umożliwianie kontaktów firmom krajowym z zagranicznymi partnerami, zabieganie o utworzenie zespołu parlamentarnego wpisuje się w bieżącą politykę gospodarczą rządu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Czarny czwartek Kremla, sankcje USA i UE, Europa buduje konkurencję dla Muska
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Jak napędzić rozwój małych i średnich firm
Biznes
Coś eksplodowało w zakładach zbrojeniowych na Uralu. Fala uderzeniowa i chmura w kształcie grzyba
Materiał Promocyjny
Trzy dekady budowy niemiecko-polskiej współpracy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Orange Polska zaskoczył siłą IT i smartfonów. Ale to hurt ma przynieść prawdziwe zyski
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama