Reklama
Rozwiń
Reklama

O potrzebach branży targowej

W Targach Kielce odbyło się Walne Zgromadzenie członków Stowarzyszenia Organizatorów Targów, które zostało powołane do życia w końcu 2016 roku. Dyskutowano o strategicznych problemach organizatorów targów.

Publikacja: 22.05.2017 15:26

O potrzebach branży targowej

Foto: materiały prasowe

Podczas spotkania, dyskutowano między innymi o pomyśle utworzenia Parlamentarnego Zespołu ds. Targów i Promocji Gospodarczej. Mógłby on mieć realny wpływ nie tylko na rozwój targów różnych branż i ośrodków wystawienniczych, ale również miast i regionów. Mając na uwadze wiodącą rolę wystaw targowych w promocji gospodarczej Polski, choćby poprzez prezentację innowacji i umożliwianie kontaktów firmom krajowym z zagranicznymi partnerami, zabieganie o utworzenie zespołu parlamentarnego wpisuje się w bieżącą politykę gospodarczą rządu.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama