Reklama
Rozwiń

O potrzebach branży targowej

W Targach Kielce odbyło się Walne Zgromadzenie członków Stowarzyszenia Organizatorów Targów, które zostało powołane do życia w końcu 2016 roku. Dyskutowano o strategicznych problemach organizatorów targów.

Publikacja: 22.05.2017 15:26

O potrzebach branży targowej

Foto: materiały prasowe

Podczas spotkania, dyskutowano między innymi o pomyśle utworzenia Parlamentarnego Zespołu ds. Targów i Promocji Gospodarczej. Mógłby on mieć realny wpływ nie tylko na rozwój targów różnych branż i ośrodków wystawienniczych, ale również miast i regionów. Mając na uwadze wiodącą rolę wystaw targowych w promocji gospodarczej Polski, choćby poprzez prezentację innowacji i umożliwianie kontaktów firmom krajowym z zagranicznymi partnerami, zabieganie o utworzenie zespołu parlamentarnego wpisuje się w bieżącą politykę gospodarczą rządu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Spotify zirytował turecki rząd. Playlisty obrażają żonę Erdogana
Biznes
Napięcia UE–Chiny. Rozmowa Trumpa i Zełenskiego i szczyt BRICS w Rio
Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina
Biznes
Niemiecki biznes boi się poboru. A co w Polsce?
Biznes
Ustawa Trumpa, obawy firm transportowych, biznes przeciw unijnym regulacjom AI