Reklama

O potrzebach branży targowej

W Targach Kielce odbyło się Walne Zgromadzenie członków Stowarzyszenia Organizatorów Targów, które zostało powołane do życia w końcu 2016 roku. Dyskutowano o strategicznych problemach organizatorów targów.

Publikacja: 22.05.2017 15:26

O potrzebach branży targowej

Foto: materiały prasowe

Podczas spotkania, dyskutowano między innymi o pomyśle utworzenia Parlamentarnego Zespołu ds. Targów i Promocji Gospodarczej. Mógłby on mieć realny wpływ nie tylko na rozwój targów różnych branż i ośrodków wystawienniczych, ale również miast i regionów. Mając na uwadze wiodącą rolę wystaw targowych w promocji gospodarczej Polski, choćby poprzez prezentację innowacji i umożliwianie kontaktów firmom krajowym z zagranicznymi partnerami, zabieganie o utworzenie zespołu parlamentarnego wpisuje się w bieżącą politykę gospodarczą rządu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Biznes
Potężny atak hakerski. Wyciekły dane logowania ponad 140 tysięcy kont Polaków
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Reklama
Reklama