Reklama
Rozwiń
Reklama

Poczta Polska testuje startupy

Państwowy operator sięga po nowatorskie technologie rozwijane przez młode polskie firmy. Dzięki nim ma znaleźć nowe źródła przychodów, obniżyć koszty i przyciągnąć młode pokolenie klientów.

Aktualizacja: 29.05.2017 06:14 Publikacja: 28.05.2017 20:24

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Poczta Polska (PP) jako jedna z pierwszych spółek Skarbu Państwa mocno zaangażowała się we wsparcie startupów. Wspólnie z funduszem HardGamma Ventures właśnie wybrała grupę spółek, które mogą połączyć swój kreatywny potencjał z infrastrukturą i zasobami państwowego giganta – ustaliła „Rzeczpospolita". Startupy mają teraz trzy miesiące, by przekonać do siebie operatora.

Otwarcie na młodych

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Polacy doceniają UE, Czechy w projekcie Gigafabryki AI i wyższy CIT dla banków
Biznes
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wyróżniona nagrodą „ESG Angels”
Biznes
InPost wspiera polską AI, słabe kredyty w Polsce i kłopoty rosyjskich firm
Biznes
Jak skutecznie budować długofalową siłę marki
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama