Reklama

Poczta Polska testuje startupy

Państwowy operator sięga po nowatorskie technologie rozwijane przez młode polskie firmy. Dzięki nim ma znaleźć nowe źródła przychodów, obniżyć koszty i przyciągnąć młode pokolenie klientów.

Aktualizacja: 29.05.2017 06:14 Publikacja: 28.05.2017 20:24

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Poczta Polska (PP) jako jedna z pierwszych spółek Skarbu Państwa mocno zaangażowała się we wsparcie startupów. Wspólnie z funduszem HardGamma Ventures właśnie wybrała grupę spółek, które mogą połączyć swój kreatywny potencjał z infrastrukturą i zasobami państwowego giganta – ustaliła „Rzeczpospolita". Startupy mają teraz trzy miesiące, by przekonać do siebie operatora.

Otwarcie na młodych

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Zmiany we władzach Elektrimu. Wieloletnia menedżerka zamiast Zygmunta Solorza
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Materiał Partnera
Jak Veolia dekarbonizuje polskie ciepło
Biznes
Rekord na kolei i czeska konkurencja, rząd Francji ocalał, atak na CCC
Biznes
Oligarcha stracił superjacht. Złoty fortepian odpłynął w siną dal
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Zarobki w służbie cywilnej, dronowa ofensywa UE i oferta Orlenu dla Azotów
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama