Rodzinna promocja Opla

Opel odkupiony przez PSA od General Motors wyjaśnił, że dane o sprzedaży jego samochodów obejmują też auta kupione przez dealerów, zarejestrowane i wynajęte pracownikom, emerytom i ich rodzinom

Publikacja: 23.07.2017 17:00

Rodzinna promocja Opla

Foto: Fotorzepa, Tomasz Jodłowski

Tygodnik „Automobilwoche" w wydaniu z 24 lipca stwierdza, że firma uzyskała w I półroczu 7,1 proc. udziału rynkowego, bo z danych zebranych przez pismo wynika, że producent uwzględnił kupno pojazdów przez salony i duże rabaty. Gdyby nie uwzględniać tych działań nakręcających sprzedaż, udział rynkowy Opla wyniósłby 4,5 proc. i byłby mniejszy od Skody.

Rzecznik Opla stwierdził, że nie ma nic złego w tych wyliczeniach, a ponieważ jest to niemiecka firma, to liczba sprzedanych samochodów była większa niż u importerów samochodów zagranicznych.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Najmniejsze firmy zalegają ze spłatą 5,5 mld zł
Biznes
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Pięć powodów, dlaczego obrona w Izraelu jest skuteczniejsza od tej w Ukrainie
Biznes
Zaczyna się wojna sieci komórkowych o turystów. Orange kusi pakietami we Flex
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Biznes
Zmarł Leonard Lauder, twórca światowego sukcesu koncernu Estée Lauder