Reklama
Rozwiń
Reklama

Rodzinna promocja Opla

Opel odkupiony przez PSA od General Motors wyjaśnił, że dane o sprzedaży jego samochodów obejmują też auta kupione przez dealerów, zarejestrowane i wynajęte pracownikom, emerytom i ich rodzinom

Publikacja: 23.07.2017 17:00

Rodzinna promocja Opla

Foto: Fotorzepa, Tomasz Jodłowski

Tygodnik „Automobilwoche" w wydaniu z 24 lipca stwierdza, że firma uzyskała w I półroczu 7,1 proc. udziału rynkowego, bo z danych zebranych przez pismo wynika, że producent uwzględnił kupno pojazdów przez salony i duże rabaty. Gdyby nie uwzględniać tych działań nakręcających sprzedaż, udział rynkowy Opla wyniósłby 4,5 proc. i byłby mniejszy od Skody.

Rzecznik Opla stwierdził, że nie ma nic złego w tych wyliczeniach, a ponieważ jest to niemiecka firma, to liczba sprzedanych samochodów była większa niż u importerów samochodów zagranicznych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes
Rosyjski kosmodrom odcięty od zasilania. Zdumiewający powód
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama