Aktualizacja: 31.07.2017 12:06 Publikacja: 31.07.2017 12:06
LaFerrari
Foto: Bloomberg
Samochodom najbogatszych piłkarzy przyjrzała się gazeta RBK. Futboliści zarabiający miliony euro, wydają krocie na szybkie zabawki. Najlepszy szwedzki snajper Zlatan Ibrahimovic został zauważony w centrum Sztokholmu za kierownicą najnowszego super auta - żółtego LaFerrari.
Tę markę lubi też Leo Messi. Kupił Ferrari 335 S Spider Scaglietti rocznik 1957. To jeden z najdroższym samochodów świata. Kosztował uchylającego się od płacenia podatków futbolistę 32 mln euro. Auto, które swego czasu ustanowiło rekord jednego okrążenia toru francuskim Le Mans, rozpędza się do 300 km/h i nie jest wyposażone w pasy bezpieczeństwa.
Pierwszy całkowicie elektryczny model Suzuki został właśnie zaprezentowany w Mediolanie. Produkcja e VITARY rozpocznie się wiosną przyszłego roku, a zapewne latem zobaczymy pierwsze egzemplarze na naszych drogach.
Na rok 2025 patrzymy z optymizmem i wchodzimy w niego w pełnej gotowości. Pozostaniemy blisko naszych klientów i konsumentów, by razem przygotować się na zmiany, które czekają nasz rynek. Będziemy dalej rozwijać się w sposób zrównoważony, mając na uwadze dobro naszych pracowników oraz wpływ biznesu na społeczności i środowisko – mówi Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Orlen będzie dekarbonizował segment rafineryjny i petrochemiczny, oferując produkty nisko- i zeromisyjne, ale też poprawiając procesy wytwórcze w grupie. Firma chce nawiązywać partnerstwa z zewnętrznymi podmiotami i zakłada finansową roztropność przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych.
Valéry Gaucherand został wybrany przez zarząd CCIFP na prezesa Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej, jedną z największych polsko-francuskich organizacji biznesowych i jedną z najbardziej dynamicznych izb bilateralnych w Polsce. Zastąpił na tym stanowisku Tarecka Ouaibi, byłego dyrektora generalnego Carrefour Polska.
Łatwy w obsłudze, bezpieczny, uniwersalny. Taki powinien być dobry program księgowy i tym właśnie charakteryzuje się Mała Księgowość. Od wystawiania faktur, przez rozliczanie podatków i składek, po zarządzanie magazynem – wszystkie te zadania znacznie ułatwia nasz program.
Do Polski właśnie dotarło 28 czołgów Abrams w najnowszej wersji M1A2SEPv3. Do końca 2026 r. w sumie w Wojsku Polskim mamy prawie 800 nowoczesnych czołgów, ale pewne trudności wciąż nie są rozwiązane.
Dobry program księgowy to podstawa funkcjonowania biura rachunkowego. Jego podstawowym zadaniem jej ułatwienie i przyspieszenie pracy księgowych. Dzięki temu, że program wykonuje podstawowe, powtarzalne zadania, profesjonaliści mogą się skupić na bardziej skomplikowanych zadaniach, lub zaoferować swoje usługi większej liczbie klientów.
W Polsce powstało pierwsze miejsce renowacji samochodów używanych z certyfikacją marki Renault, które promuje odpowiedzialną konsumpcję w branży motoryzacyjnej.
Japońska Grupa Sumitomo przejmuje markę Dunlop od amerykańskiej firmy oponiarskiej Goodyear. Jednak przez jakiś czas Goodyear ma prawo nadal używać nazwy Dunlup.
Firma Posco International zainwestowała w Polsce i buduje swoją pierwszą fabrykę. Zakład o powierzchni 21 tysięcy metrów kwadratowych wyposażony będzie w linie produkcyjne na których powstawać będą rdzenie do silników samochodów elektrycznych. Pierwsze zamówienia zostały już złożone przez koncern Hyundai Motor Group.
Elektromobilność to dzisiaj już nie jest pytanie „, czy”, tylko „jak”. Jaki samochód wybrać? O jakiej mocy? Z jak dużą baterią? Wreszcie, z jaką ładowarką? W przypadku samochodów marki Mercedes niezmienne jest jednak to, że wszystkie łączą wysoką efektywnością oraz lokalnie bezemisyjną jazdą z osiągami, komfortem i bezpieczeństwem.
Im większa bateria, tym większy zasięg. Cudów nie ma. W przypadku elektrycznych samochodów to jeden z kluczowych parametrów, który wpływa na przyjemność użytkowanie auta. W przypadku samochodów klasy wyższej i luksusowej nie ma kompromisów. Tutaj zasięg musi być duży. A ile to dużo?
Firma Donut Lab zaprezentowała silnik elektryczny, który ma masę zaledwie 40 kg i może być nawet o 50 procent tańszy w produkcji niż konwencjonalne napędy elektryczne wykorzystywane w motoryzacji.
Rynku nie rozruszało nawet anemiczne jesienne ożywienie w transporcie. Przewoźnicy nie inwestują w tabor, na czym ciepią producenci naczep i przyczep, tnąc produkcję.
W Niemczech najwięcej upadłości w transporcie, ale trzeci kwartał przyniósł ożywienie w napływie zamówień na nowy tabor.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas