Aktualizacja: 25.09.2017 08:53 Publikacja: 25.09.2017 08:21
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak
"Rozwój na rynku przesyłek zagranicznych jest jednym z trzech filarów opublikowanej w tym roku strategii Poczty Polskiej do 2021 r., obok ekspansji na polskim rynku przesyłek oraz rozwoju usług cyfrowych i dla administracji" – czytamy w artykule.
"Poczta mierzy się obecnie z kurczeniem się jej tradycyjnego rynku. Strategia spółki zakłada zatem, że dziurę w przychodach z naddatkiem uda się zasypać m.in. dzięki rozwojowi biznesu międzynarodowego, do czego potrzebna jest chińska pomoc" - wskazuje dziennik.
Elon Musk, dotychczas aktywnie udzielający się zarówno w kampanii wyborczej, jak i obecnej administracji prezyde...
Władze Czarnogóry nie raz zapewniały, że przestrzegają sankcji antyrosyjskich. Oligarcha Oleg Deripaska jest obj...
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas