Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.10.2017 09:14 Publikacja: 05.10.2017 08:09
Foto: Bloomberg
Volkswagen stara się zmniejszyć zatrudnienie i nakłady na niemieckie fabryki, zamknąć rozdział Dieselgate, tymczasem lepsze oceny aut Skody i większa zyskowność nasiliły rywalizacje marek w w grupie VW. Wolfsburg chce teraz zmniejszyć jego zdaniem nieuczciwą przewagę Skody wynikającą z połączenia niemieckiej technologii z tańszą siłą roboczą i potwierdzić supremację głównej marki przed falą premier aut elektrycznych — mówią ludzie z z grupy.
Przepychanki Volkswagena ze Skodą wywołały znów napięcia w najważniejszej firmie VW dotyczące zysków i miejsc pracy, a także centralnej kontroli i autonomii 12 marek. — Zamiast skupić nasze wysiłki na pokonanie Tesli, możemy uwikłać się w jałowy konflikt wewnętrzny — stwierdził jeden z kierowników średniego szczebla.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Truskawki, wprawdzie nie z kluskami i jogurtem, ale ze śmietaną można jeszcze na Wimbledonie kupić, ale kibice ż...
Finansowanie dla polskich start-upów gwałtownie spada. W Rzymie państwa europejskie ustalają szczegóły odbudowy...
Do 22,5 zł rosły notowania Pepco Group na otwarciu czwartkowej sesji w reakcji na wyniki i plany handlowego prze...
W ciągu trzech lat tej brutalnej wojny reżim Putina zagrabił prywatne aktywa o wartości co najmniej 50 mld dolar...
Rosja atakuje Ukrainę rekordową ilością dronów i rakiet, Polska nisko w europejskim rankingu cyberbezpieczeństwa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas