Mitsubishi: skok sprzedaży o 30 proc.

Mitsubishi Motors zamierza w ciągu 3 lat zwiększyć sprzedaż o 30 proc. oraz nakłady na prace badawczo-rozwojowe w ramach ambitnego planu rozwoju w Chinach, USA i u siebie po skandalu z danymi o zużyciu paliwa

Aktualizacja: 19.10.2017 12:58 Publikacja: 19.10.2017 12:42

Mitsubishi: skok sprzedaży o 30 proc.

Foto: Bloomberg

W ramach nowego planu do marca 2020 siódmy japoński producent samochodów chce zwiększyć sprzedaż na świecie do 1,3 mln sztuk i marżę operacyjną do 6 proc. lub więcej z obecnych 0,3 proc. Sprzedaż w Azji Płd-Wsch. ma wzrosnąć o 50 proc., co najmniej podwoić się w Chinach, w Stanach o ponad 30 proc., a w Japonii o 40 proc. W ciągu 3 lat firma planuje 11 nowych modeli, z czego 6 po zasadniczym liftingu albo całkowicie nowych. Po 2020 r. pojawią się elektryczny SUV i w Japonii elektryczne miniauto.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca