Aktualizacja: 19.10.2017 12:58 Publikacja: 19.10.2017 12:42
Foto: Bloomberg
W ramach nowego planu do marca 2020 siódmy japoński producent samochodów chce zwiększyć sprzedaż na świecie do 1,3 mln sztuk i marżę operacyjną do 6 proc. lub więcej z obecnych 0,3 proc. Sprzedaż w Azji Płd-Wsch. ma wzrosnąć o 50 proc., co najmniej podwoić się w Chinach, w Stanach o ponad 30 proc., a w Japonii o 40 proc. W ciągu 3 lat firma planuje 11 nowych modeli, z czego 6 po zasadniczym liftingu albo całkowicie nowych. Po 2020 r. pojawią się elektryczny SUV i w Japonii elektryczne miniauto.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas