Reklama
Rozwiń
Reklama

Mitsubishi: skok sprzedaży o 30 proc.

Mitsubishi Motors zamierza w ciągu 3 lat zwiększyć sprzedaż o 30 proc. oraz nakłady na prace badawczo-rozwojowe w ramach ambitnego planu rozwoju w Chinach, USA i u siebie po skandalu z danymi o zużyciu paliwa

Aktualizacja: 19.10.2017 12:58 Publikacja: 19.10.2017 12:42

Mitsubishi: skok sprzedaży o 30 proc.

Foto: Bloomberg

W ramach nowego planu do marca 2020 siódmy japoński producent samochodów chce zwiększyć sprzedaż na świecie do 1,3 mln sztuk i marżę operacyjną do 6 proc. lub więcej z obecnych 0,3 proc. Sprzedaż w Azji Płd-Wsch. ma wzrosnąć o 50 proc., co najmniej podwoić się w Chinach, w Stanach o ponad 30 proc., a w Japonii o 40 proc. W ciągu 3 lat firma planuje 11 nowych modeli, z czego 6 po zasadniczym liftingu albo całkowicie nowych. Po 2020 r. pojawią się elektryczny SUV i w Japonii elektryczne miniauto.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Rosyjski kosmodrom odcięty od zasilania. Zdumiewający powód
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Dziurawa specustawa, ekspansja Rheinmetallu i miliard dla Elona Musk
Biznes
Wojciech Balczun, Minister Aktywów Państwowych: Inwestycje w Polsce dla polskich firm
Biznes
Norweski fundusz kontra Elon Musk. Czy miliarder dostanie 1 bln dolarów?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes
Chińskie auta szturmują Polskę, mniej rosyjskiej ropy i tańszy prąd w Niemczech
Reklama
Reklama