Reklama
Rozwiń

Burberry coraz bardziej ekskluzywny

Burberry zamierza popracować nad wizerunkiem swojej marki na światowych rynkach. Brytyjska firma odzieżowa chce być coraz bardziej luksusowa, a co za tym idzie – coraz droższa.

Publikacja: 10.11.2017 11:46

Burberry coraz bardziej ekskluzywny

Foto: Wikimedia, fot. Ciegorctamoa

ala

Brytyjski dom mody Burberry, zajmujący się sprzedażą luksusowej odzieży, akcesoriów oraz perfum, ogłosił swoje nowe cele wraz z podaniem zadawalających półrocznych wyników. Sprzedaż firmy wzrosła o 4 proc. w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku, z kolei zysk poszybował aż o 24 proc. do 127 mln funtów. Jednocześnie przedsiębiorstwo skupiło się na ostrym cięciu kosztów, dzięki czemu zaoszczędziło w minionym półroczu 20 mln funtów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Trump wysyła listy i grozi BRICS, polskie firmy liderami AI, paraliż w Rosji
Biznes
Benefit Systems na rynku wellbeing: przepis na skalowalny sukces
Biznes
Spotify zirytował turecki rząd. Playlisty obrażają żonę Erdogana
Biznes
Napięcia UE–Chiny. Rozmowa Trumpa i Zełenskiego i szczyt BRICS w Rio
Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina