Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.12.2017 10:39 Publikacja: 18.12.2017 10:12
Foto: Adobe Stock
Gen. Volker Wieker podpisał dokument, który uruchamia spodziewaną od dawna rywalizację śmigłowców CH-53K Lockheeda Martina z mniejszymi o dwóch rotorach CVH-47 Boeinga. Niemcy nie sprecyzowali, który z modeli ma ich preferencję.
Resort obrony zamierza w II półroczu 2018 zwrócić się do producentów o informacje, po zakończeniu prac nad zdolnością operacyjną nowej floty, zawarcie kontraktu powinno nastąpić w połowie 2020 r., a dostawy zaczęłyby się w 2023. Śmigłowce zastąpią obecne CH-53G. Decyzja gen. Wiekera przewiduje kontrakt na wyprodukowanie i na serwisowanie tych maszyn, Airbus i firmy niemieckie chciały, by resort rozdzielił zamówienie na dwa odrębne. Warunki kontraktu będą przewidywać, że serwisowanie będzie odbywać się w Niemczech, ale bez wymagania, by robiła to jakaś firma niemiecka.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Snapchat, Dualingo, Roblox, Tidal, Amazon, Zoom czy Fortnite - to tylko część aplikacji, których niedziałanie uż...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Listopadowe wieczory stają się coraz dłuższe, a w powietrzu unosi się specyficzna ekscytacja, która zwiastuje na...
Spotkanie Donalda Trumpa i Wołodymyra Żeleńskiego nie przyniosło przełomu. Stany Zjednoczone apelują o wycofanie...
Miniony tydzień przyniósł liczne zmiany we władzach spółek z grupy Polsatu. Stanowiska tracił założyciel i jego...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o systemie kaucyjnym, ale nie wiecie, kogo spytać. Gdzie zwrócić butelkę, ja...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas