Reklama

Inwestycje w sport dają zyski

Sukcesy polskich skoczków narciarskich oraz piłkarzy pośrednio poprawiają nie tylko wizerunek sponsorujących ich spółek, ale i ich wyniki.

Aktualizacja: 03.01.2018 06:06 Publikacja: 02.01.2018 20:00

Na kombinezonie Kamila Stocha, najlepszego polskiego skoczka narciarskiego, można m.in. znaleźć logo

Na kombinezonie Kamila Stocha, najlepszego polskiego skoczka narciarskiego, można m.in. znaleźć logo Grupy Azoty i Grupy Lotos

Foto: PAP/EPA

Zwycięstwa Kamila Stocha w dwóch pierwszych konkursach Turnieju Czterech Skoczni niewątpliwie zwiększyły rozpoznawalność sponsorów skoków narciarskich w Polsce, ale nie tylko. Grupa Lotos, która jest sponsorem generalnym Polskiego Związku Narciarskiego mówi wprost, że dąży do tego, aby wydatki na sponsoring jak najmocniej przekładały się na jej wyniki.

Chodzi zwłaszcza o segment sprzedaży paliw na posiadanych przez nią stacjach. Następuje to oczywiście w sposób pośredni.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama