Reklama

Światłowody według T-Mobile i Play

Nowe usług telewizji, walka o użytkowników internetem dla domu – to zapowiedzi dwóch najsilniej konkurujących konkurentów komórkowych w Polsce na najbliższych kilkanaście miesięcy.

Aktualizacja: 28.02.2018 11:33 Publikacja: 28.02.2018 11:30

Światłowody według T-Mobile i Play

Foto: Adobe Stock

Play będzie przekonywał w tym roku konsumentów, że rodzinie wystarczy łącze i „światłowód powietrzny” – „Air Fiber”, czyli specjalny zestaw z routerem. Firma, której szefuje Joergen Bang-Jensen, a która chce rozbudować zasięg własnej sieci do 2020 r., widzi w tym rozwiązaniu bardzo duży potencjał. Uważa, że nawet jeśli powstanie – m.in. za sprawą środków unijnych – więcej infrastruktury przewodowego szybkiego dostępu, to potencjał i tak zostanie. W sumie ocenia rynek w Polsce na takie rozwiązanie na około 40-50 proc. gospodarstw domowych. Oczywiście telekomy komórkowe walczą o niego od dawna. Teraz jednak zanosi się na nową odsłonę.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Prezes Totalizatora Sportowego: Jest silne lobby, które chce znieść monopol państwa
Biznes
Elon Musk nie jest już najbogatszym człowiekiem świata. Jest nowy król bogactwa
Biznes
Rosyjskie drony nad Polską, strategia rozwoju do 2035 i IPO Smyka
Biznes
Tak handel może skorzystać na cyfrowej rewolucji
Biznes
Abramowicz i Janukowycz przegrali z Brukselą. Pozostają na czarnych listach, odcięci od majątków
Reklama
Reklama