Reklama

Światłowody według T-Mobile i Play

Nowe usług telewizji, walka o użytkowników internetem dla domu – to zapowiedzi dwóch najsilniej konkurujących konkurentów komórkowych w Polsce na najbliższych kilkanaście miesięcy.

Aktualizacja: 28.02.2018 11:33 Publikacja: 28.02.2018 11:30

Światłowody według T-Mobile i Play

Foto: Adobe Stock

Play będzie przekonywał w tym roku konsumentów, że rodzinie wystarczy łącze i „światłowód powietrzny” – „Air Fiber”, czyli specjalny zestaw z routerem. Firma, której szefuje Joergen Bang-Jensen, a która chce rozbudować zasięg własnej sieci do 2020 r., widzi w tym rozwiązaniu bardzo duży potencjał. Uważa, że nawet jeśli powstanie – m.in. za sprawą środków unijnych – więcej infrastruktury przewodowego szybkiego dostępu, to potencjał i tak zostanie. W sumie ocenia rynek w Polsce na takie rozwiązanie na około 40-50 proc. gospodarstw domowych. Oczywiście telekomy komórkowe walczą o niego od dawna. Teraz jednak zanosi się na nową odsłonę.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Inwestorzy rozkręcają się nad Wisłą. Jest nowy rekord
Biznes
ChatGPT wchodzi w e-handel. Analityk przewiduje: udział Allegro może słabnąć
Biznes
Deregulacja: UKE chce zdjąć ostatnie obowiązki Orange Polska na rynku internetu
Biznes
Budżet UE na 2 bln euro, Rosja atakuje polską fabrykę, IATA krytykuje Brukselę
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Biznes
Wakacje w erze Donalda Trumpa: linie kasują loty do USA
Reklama
Reklama