Reklama
Rozwiń
Reklama

Czwarte pokolenie w radzie Porsche

Trzech nowych członków czwartego pokolenia rodzin Porsche i Piechów weszło do rady nadzorczej Porsche Automobil Holding (PAH), przekazując nadzór nad Volkswagenem młodszej generacji

Publikacja: 13.03.2018 10:18

Czwarte pokolenie w radzie Porsche

Foto: Bloomberg

PAH mająca 52,2 proc. praw głosu w Volkswagenie wyjaśniła, że jej rada nadzorcza została zwiększona z 6 do 10 członków, co pozwoliło wejść do niej Josefowi Michaelowi Ahorner (57 lat), Stefanowi Piech (47) i Peterowi Daniellowi Porsche (44); w radzie znalazła się tez Marianna Heiss (45) dyrektorka finansowa BBDO Deutschland nie należąca do tych rodzin.

Ahorner jest założycielem i szefem rady nadzorczej platformy marketingowej Emarsys, S. Piech, syn Hansa Michela Piecha dyrektorem firmy mediowej Your Family Entertainment z Monachium. P. D. Porsche właścicielem spółki PDP Holding z Salzburga. Nowi członkowie dołączą do Wolfganga Porsche, Hansa Michela Piecha, Ferdinanda Olivera Porsche. Radę opuści Hans-Peter Porsche (77) wnuk twórcy popularnego VW garbusa, Ferdinanda Porsche.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią. Najnowsze dane
Biznes
Wojna na torach i w sieci, spór o Mercosur i presja klimatyczna Indii
Biznes
Electromobility Poland wraca do gry. 4,5 mld zł z KPO na nowy projekt
Biznes
Nvidia traci inwestorów. Czy AI przestaje być złotym dzieckiem Wall Street?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Jak zamienić marketing w motor napędowy biznesu? Premiera nowego modelu i debata ekspertów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama