Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.03.2018 14:04 Publikacja: 18.03.2018 13:02
Foto: Bloomberg
Mało brakowało, by ten miejski samochód, szlagier handlowy marki Renault został całkowicie przeniesiony do zakładu w Bursie w Turcji, gdy w 2012 r., pojawiła się czwarta generacja. Doszło jednak wtedy do próby sił prezesa Carlosa Ghosna z prezydentem Nicolasem Sarkozy. Ostatecznie część produkcji zachowano we Flins pod Paryżem, w historycznej kolebce rędziny Clio i w miejscu produkcji kultowego poprzednika, Renault 5. Tak samo będzie z autem piątej generacji, ale wielkość jego produkcji znów zmaleje.
Nie we wszystkich spółkach z udziałem skarbu państwa rola państwa musi być tak duża jak dziś – mówił w czasie po...
USA uderzyły w irańskie instalacje jądrowe. Szczyt NATO i nowy plan wydatkowy – 5 proc PKB. Polska i państwa bał...
Import cementu z Ukrainy do Polski w I kwartale wzrósł o ponad 160 proc. w stosunku do tego samego okresu ubiegł...
Bezpieczeństwo ma nie tylko charakter militarny, ale i zdrowotny, lekowy. Musimy produkować więcej leków w kraju...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
W sobotę specjaliści ds. ratownictwa morskiego wydobyli na powierzchnię zatopiony superjacht brytyjskiego potent...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas