Reklama

SUV-y dominują w sprzedaży Volvo

Volvo z roku na rok sprzedaje nad Wisłą coraz więcej samochodów. Odmładzana gama modeli może dodatkowo wzmocnić ten trend.

Publikacja: 30.03.2018 15:10

Volvo XC40 prezentowane podczas International Auto Show w Nowym Jorku

Volvo XC40 prezentowane podczas International Auto Show w Nowym Jorku

Foto: Bloomberg

Jeszcze nie tak dawno, bo w 2010 roku, Volvo Cars stało na progu opłacalności. W 2010 r. szwedzką markę od Ford Motor Company odkupiła chińska firma Geely, płacąc Amerykanom 1,8 miliarda dolarów. Od tego momentu Volvo z roku na rok rośnie w siłę. Przychód netto Volvo Cars w 2017 r. sięgnął 210,9 mld szwedzkich koron, co było wynikiem rekordowym, a marża zysku operacyjnego wzrosła do 6,7 proc. W 2017 roku Volvo Cars sprzedało na całym świecie 571 577 nowych aut osobowych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Istotne zmiany w zarządach Azotów i ZA Puławy
Biznes
AI zmienia e-handel, Polska ostrzega Rosję, Kreml podnosi podatki
Biznes
Więcej firm tworzy poduszkę finansową. Pomaga dobra koniunktura
Biznes
Sankcje na Rosję, cyberatak na lotniska i obniżka perspektywy dla Polski
Biznes
Kina walczą o widzów. W ten weekend mocno tną ceny
Reklama
Reklama