#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Iwuć: W telekomunikacji trzeba walczyć o każdego klienta

Ceny usług telekomunikacyjnych na polskim rynku są jednymi z najniższych w Europie. Nie ma na horyzoncie żadnego nowego produktu, który dźwignie ten rynek do góry. Trzeba walczyć o każdego klienta – mówi Katarzyna Iwuć, prezes Netii, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 10.04.2018 13:07 Publikacja: 10.04.2018 12:53

#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Iwuć: W telekomunikacji trzeba walczyć o każdego klienta

Foto: tv.rp.pl

UOKiK odwleka decyzję w sprawie przejęcia Netii przez Cyfrowy Polsat.

- Zostawmy tę sprawę urzędnikom. Zakładam, że postępują kompetentnie, zgodnie z własnymi przekonaniami i procedurami - mówiła Iwuć.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Biznes
Ogromna inwestycja Microsoftu w Europie. Koncern składa obietnicę
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne