#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Iwuć: W telekomunikacji trzeba walczyć o każdego klienta

Ceny usług telekomunikacyjnych na polskim rynku są jednymi z najniższych w Europie. Nie ma na horyzoncie żadnego nowego produktu, który dźwignie ten rynek do góry. Trzeba walczyć o każdego klienta – mówi Katarzyna Iwuć, prezes Netii, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 10.04.2018 13:07 Publikacja: 10.04.2018 12:53

#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Iwuć: W telekomunikacji trzeba walczyć o każdego klienta

Foto: tv.rp.pl

UOKiK odwleka decyzję w sprawie przejęcia Netii przez Cyfrowy Polsat.

- Zostawmy tę sprawę urzędnikom. Zakładam, że postępują kompetentnie, zgodnie z własnymi przekonaniami i procedurami - mówiła Iwuć.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Szczyt NATO, zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach i nowy podatek bankowy
Biznes
Socjolog obnaża mechanizmy TikToka. W grze są duże pieniądze
Biznes
Komórkowa sieć robi rewolucję. Wycofała tańsze abonamenty. Jest coś w zamian
Biznes
Podcast "Twój Biznes": Zawieszenie broni na Bliskim Wschodzie, reformy w Niemczech i plany Enei
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes
Szef sieci Play: Mamy ambicje przegonić Orange