#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Iwuć: W telekomunikacji trzeba walczyć o każdego klienta

Ceny usług telekomunikacyjnych na polskim rynku są jednymi z najniższych w Europie. Nie ma na horyzoncie żadnego nowego produktu, który dźwignie ten rynek do góry. Trzeba walczyć o każdego klienta – mówi Katarzyna Iwuć, prezes Netii, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 10.04.2018 13:07 Publikacja: 10.04.2018 12:53

#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Iwuć: W telekomunikacji trzeba walczyć o każdego klienta

Foto: tv.rp.pl

UOKiK odwleka decyzję w sprawie przejęcia Netii przez Cyfrowy Polsat.

- Zostawmy tę sprawę urzędnikom. Zakładam, że postępują kompetentnie, zgodnie z własnymi przekonaniami i procedurami - mówiła Iwuć.

Pozostało 95% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca