Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.06.2025 09:08 Publikacja: 22.01.2022 11:03
Foto: PAP/EPA
Reklama zniknęła już z kanałów promocyjnych marki w mediach społecznościowych. Materiał miał promować nowe produkty firmy, takie jak bezprzewodowe słuchawki i zegarek z czujnikiem tętna – informuje BBC.
W reklamie pokazywano reakcję kilku osób, odsłuchujących nagrania głosowe od swoich bliskich. W jednej z sekwencji pojawiła się muzułmanka w chuście na głowie oraz jej syn, występujący jako drag queen. „Nie przejmujesz się tym, że ludzie patrzą lub oceniają cię inaczej, bo masz syna, który występuje jako drag” – mówi mężczyzna przebrany za kobietę w wiadomości do matki.
Atak Iranu, Ormuz i bezpieczeństwo energetyczne, brytyjska strategia przemysłowa
Ministerstwo Finansów deklaruje, że ostateczne rozwiązanie dotyczące raportów kwartalnych wypracuje na podstawie...
Długą listę pomysłów na rozruszanie oszczędności gospodarstw domowych i przesunięcie ich na rynek kapitałowy pok...
Mimo zarzutów do poprzedniego rządu o zaniedbanie tematu czy wręcz zdradę, obecnie nie jest prowadzona procedura...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Na przełomie czerwca i lipca będziemy gotowi z rekomendacją wyboru zagranicznego partnera strategicznego w zakre...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas