Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.07.2025 19:14 Publikacja: 22.01.2022 11:03
Foto: PAP/EPA
Reklama zniknęła już z kanałów promocyjnych marki w mediach społecznościowych. Materiał miał promować nowe produkty firmy, takie jak bezprzewodowe słuchawki i zegarek z czujnikiem tętna – informuje BBC.
W reklamie pokazywano reakcję kilku osób, odsłuchujących nagrania głosowe od swoich bliskich. W jednej z sekwencji pojawiła się muzułmanka w chuście na głowie oraz jej syn, występujący jako drag queen. „Nie przejmujesz się tym, że ludzie patrzą lub oceniają cię inaczej, bo masz syna, który występuje jako drag” – mówi mężczyzna przebrany za kobietę w wiadomości do matki.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Finansowanie dla polskich start-upów gwałtownie spada. W Rzymie państwa europejskie ustalają szczegóły odbudowy...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Do 22,5 zł rosły notowania Pepco Group na otwarciu czwartkowej sesji w reakcji na wyniki i plany handlowego prze...
W ciągu trzech lat tej brutalnej wojny reżim Putina zagrabił prywatne aktywa o wartości co najmniej 50 mld dolar...
Rosja atakuje Ukrainę rekordową ilością dronów i rakiet, Polska nisko w europejskim rankingu cyberbezpieczeństwa...
Polska znalazła się na odległym, 17. miejscu w Europie pod względem cyfrowego bezpieczeństwa – wynika z danych,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas