Panasonic podpisał właśnie umowę z amerykańską siecią Best Buy, jednym z największych sprzedawców elektroniki w tym kraju. Porozumienie zakłada specjalną promocję zestawów do domowego oglądania filmów w technologii 3D.

Jak wyjaśnia japoński koncern na początek ich ceny mogą zostać obniżone nawet do 50 proc. aby zachęcić klientów do zakupów. Nie ma co ukrywać - debiutujący w sklepach sprzęt nie będzie należał do najtańszych. Jak już pisaliśmy w "Rz" firma LG zapowiedziała, że polscy klienci chcący zainwestować w taki sprzęt muszą się liczyć z wydatkiem ok 10 tys. zł.

Choć technologia w domowym wydaniu dopiero debiutuje, to Panasonic już prognozuje, że w roku finansowym kończącym się 31 marca 2011 r. sprzeda ich ok 1 mln sztuk. Globalny rynek sprzętu 3D ma rosnąć w tempie ok 100 proc. rocznie by do 2015 r. zbliżyć się do poziomu 16 mld dol.