Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.01.2019 13:17 Publikacja: 04.01.2019 12:58
Foto: Filip Frydrykiewicz
W 2018 roku muzeum w Luwrze odwiedziła rekordowa liczba 10,2 mln ludzi. Dzięki temu paryskie muzeum w dawnym pałacu królów Francji było najpopularniejszym muzeum sztuk pięknych na świecie. Jak mówi jego dyrektor, Jean-Luc Martinez, to znak, że Paryż podniósł się już po atakach terrorystycznych z 2015 roku.
W przyciągnięciu rekordowej liczby odwiedzających muzeum mógł pomóc, jak twierdzi BBC, teledysk wypuszczony przez popularną parę piosenkarzy - Beyoncé i Jay-Z. W czerwcu 2018 roku opublikowali oni wideoklip do swojego singla Apeshit, w którym występowali na tle dzieł sztuki z Luwru, włączając w to Monę Lizę. Mogło to się przyczynić do zachęcenia turystów do odwiedzania muzeum – obywatele USA (1,5 miliona) stanowili największą po Francuzach grupę odwiedzających Luwr.
W sobotę specjaliści ds. ratownictwa morskiego wydobyli na powierzchnię zatopiony superjacht brytyjskiego potent...
Tak dłużej być nie może - tak German Gref, prezes największego banku Rosji, komentuje całkowity brak nowych inwe...
Komisja Europejska poinformowała, że chińscy producenci sprzętu medycznego zostaną wykluczeni z unijnych zamówie...
Trump daje sobie czas na negocjacje z Iranem. Europa produkuje wciąż zbyt mało broni. Milionerzy opuszczają Wiel...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rosyjska zbrojeniówka wytwarza więcej uzbrojenia niż w sumie przemysły Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Fran...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas