Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.01.2019 05:22 Publikacja: 08.01.2019 15:34
Foto: AFP
W Las Vegas rozpoczyna się konferencja CES, na która przyciąga miłośników gadżetów z całego świata, a dla producentów jest świetną okazją do promocji własnych wyrobów. Znana z kasyn i sloganu „co wydarzyło się w Vegas, zostaje w Vegas” stolica hazardu zainspirowała Apple do reklamowania się w czasie CES sloganem “What happens on your iPhone, stays on your iPhone” (Co zdarzyło się w Twoim iPhonie, zostaje w Twoim iPhonie) umieszonym na plakacie wiszącym przed miejscem konferencji. W której Apple tradycyjnie nie uczestniczy.
Tak dłużej być nie może - tak German Gref, prezes największego banku Rosji, komentuje całkowity brak nowych inwe...
Komisja Europejska poinformowała, że chińscy producenci sprzętu medycznego zostaną wykluczeni z unijnych zamówie...
Trump daje sobie czas na negocjacje z Iranem. Europa produkuje wciąż zbyt mało broni. Milionerzy opuszczają Wiel...
Rosyjska zbrojeniówka wytwarza więcej uzbrojenia niż w sumie przemysły Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Fran...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Działalność człowieka ma ogromny wpływ na funkcjonowanie królestw roślin i zwierząt. Spółki zdają sobie z tego s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas