Apple chciało sloganem wbić szpilę konkurencji. Być może wbiło sobie

„Co zdarzyło się w Twoim iPhonie, zostaje w Twoim iPhonie” deklaruje gigant. Ktoś jednak zapomniał, że slogan ten może się bardzo, ale to bardzo źle kojarzyć.

Aktualizacja: 09.01.2019 05:22 Publikacja: 08.01.2019 15:34

Apple chciało sloganem wbić szpilę konkurencji. Być może wbiło sobie

Foto: AFP

W Las Vegas rozpoczyna się konferencja CES, na która przyciąga miłośników gadżetów z całego świata, a dla producentów jest świetną okazją do promocji własnych wyrobów. Znana z kasyn i sloganu „co wydarzyło się w Vegas, zostaje w Vegas” stolica hazardu zainspirowała Apple do reklamowania się w czasie CES sloganem “What happens on your iPhone, stays on your iPhone” (Co zdarzyło się w Twoim iPhonie, zostaje w Twoim iPhonie) umieszonym na plakacie wiszącym przed miejscem konferencji. W której Apple tradycyjnie nie uczestniczy.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?