W czerwcu udziały polsko-francuskiej grupy alkoholowej w polskim rynku wódki wartym ok. 13 mld zł wynosiły 17,1 proc. Dawało to firmie trzecie miejsce. W grudniu 2009 r. udziały Belvedere wynosiły 16,6 proc.
W ciągu pierwszej połowie 2010 r. sprzedaż firmy wzrosła w Polsce o 2,8 proc., do 58,7 mln euro.
Łączne przychody Belvedere w pierwszej połowie roku wyniosły 292,7 mln euro i były o 3,2 proc. niższe niż rok wcześniej.
Słabe wyniki firma zanotowała w Bułgarii (spadek przychodów o 16,6 proc.) i na Litwie (sprzedaż niższa o ponad 29 proc.).
Rynkiem, gdzie nadal zyskuje Belvedere — głównie za sprawą wódki Sobieski — są Stany Zjednoczone. Przychody firmy urosły tam w pierwszej połowie tego roku o 15 proc. W sumie sprzedała tam ponad 3 mln litrów swoje flagowej marki. W pierwszej połowie 2009 r. ilość ta była o 43 proc. niższa.