Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.02.2019 12:06 Publikacja: 19.02.2019 11:56
Foto: Lidl
W niedawno zakończonej promocji sieć Lidl sprzedawała kilka różnych wzorów koszul męskich i damskich. Wśród damskich znalazła się biała koszula w pionowe niebieskie paski. Niektórym klientom skojarzyło się to jednoznacznie z pasiakami, jakie nosili więźniowie obozów zagłady, np. w Auschwitz-Birkenau.
Fanpage „Zaufaj mi, jestem Architektem” komentował koszule z Lidla jako „tydzień retro” i sugerował, że powinno się brać uwarunkowania kulturowe przed wprowadzaniem produktów do oferty.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po prawie dwóch latach postępowania sądowego powodowie nie osiągnęli rezultatów, a ich argumenty prawne wydają s...
To pierwszy raz, gdy Polak znalazł się w gronie najlepszych dyrektorów zarządzających na świecie. Jest nim Jacek...
- Grupa Bumech, która jest m.in. właścicielem kopalni węgla PG Silesia w Czechowicach-Dziedzicach, zamierza wspó...
Zarówno Microsoft jak i Meta opublikowały lepsze wyniki za drugi kwartał, niż oczekiwano. Ich akcje mocno zyskiw...
Po 22 latach zrezygnował ze stanowiska prezesa Amiki, choć nadal jest głównym akcjonariuszem spółki. W pożegnaln...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas