Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 22.02.2019 19:27 Publikacja: 22.02.2019 17:38
Foto: Bloomberg
Już wiosną ma się pojawić karta kredytowa z logo Apple. Według „The Wall Street Journal" będzie ona wynikiem współpracy Apple z bankiem Goldman Sachs i początkowo trafi do pracowników Apple, którzy będą ją testować. Później karta z logo nadgryzionego jabłka ma trafić do klientów.
Klientów do karty kredytowej Apple, oprócz samego logo firmy, mają przyciągać bonusy. Apple ma oferować swoim klientom min. 2 proc. cashback od transakcji (wyższy w przypadku urządzeń i usług Apple). Do tego karta ma, w integracji z Apple Wallet oferować udogodnienia w postaci usług pozwalających na lepsze zarządzanie saldem i wydatkami. Dodatkową zachętą do posiadania karty ma być możliwość zbierania punktów promocyjnych, które będą mogły być wymieniane np. na karty podarunkowe Apple, App Store czy iTunes. Obsługą karty od strony organizacji płatniczej ma zająć się MasterCard.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Polska otrzyma ponad 43 mld euro na bezpieczeństwo, eksperci wskazują recepty na kryzys demograficzny, a Francja...
Premier Donald Tusk przedłożył Sejmowi wniosek o powołanie nowego prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Pot...
We Francji upadł kolejny rząd, Polska wciąż bez skutecznej obrony przed rosyjskimi dronami, a producenci elektry...
O motywacjach do zakładania firm, barierach, potrzebie stabilnego prawa i nowych modelach ułatwiających start pr...
Waszyngton zachęca Europę do wspólnych działań wobec kupujących rosyjską ropę, brak zaufania kosztuje polską gos...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas