Aktualizacja: 22.02.2019 19:27 Publikacja: 22.02.2019 17:38
Foto: Bloomberg
Już wiosną ma się pojawić karta kredytowa z logo Apple. Według „The Wall Street Journal" będzie ona wynikiem współpracy Apple z bankiem Goldman Sachs i początkowo trafi do pracowników Apple, którzy będą ją testować. Później karta z logo nadgryzionego jabłka ma trafić do klientów.
Klientów do karty kredytowej Apple, oprócz samego logo firmy, mają przyciągać bonusy. Apple ma oferować swoim klientom min. 2 proc. cashback od transakcji (wyższy w przypadku urządzeń i usług Apple). Do tego karta ma, w integracji z Apple Wallet oferować udogodnienia w postaci usług pozwalających na lepsze zarządzanie saldem i wydatkami. Dodatkową zachętą do posiadania karty ma być możliwość zbierania punktów promocyjnych, które będą mogły być wymieniane np. na karty podarunkowe Apple, App Store czy iTunes. Obsługą karty od strony organizacji płatniczej ma zająć się MasterCard.
Kody kreskowe odchodzą na zasłużoną emeryturę. Zastąpią je kody QR nowej generacji, stworzone przez organizację...
Niegdyś niezwykle popularna firma 23andMe, zajmująca się testami DNA, po dwóch miesiącach od ogłoszenia upadłośc...
Trump próbuje mediować pokój w Ukrainie i zapowiada przełom. UE i Wielka Brytania podpisują strategiczny pakt ob...
Holendrzy sfinalizowali zakup 46 czołgów Leopard 2A8. Ostatnie dostawy za… 6 lat, ale to ten czołg ma najwięcej...
Polska finalizuje nowy kontrakt na czołgi K2, część składana ma być w Polsce. Bruksela ogranicza handel z Ukrain...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas