„Co dla Ciebie oznacza słowo dziewczyna w 2019 roku?” – to pytanie zadał amerykański producent obuwia znanym i utalentowanym młodym kobietom, które nie boją się wyrażać siebie i odbiegać od z góry ustalonych norm. Jest to część najnowszej kampanii Converse „All The Stories Are True”, która ma na celu zachęcenie dziewczyn do zdefiniowania siebie na swój indywidualny sposób i wyznaczenia własnej drogi życia, zgodnej z ich aspiracjami i marzeniami.
Czytaj także: Dyrektor marketingu Reserved krytykowana za słowa o „czasach, kiedy kobieta była kobietą”
W kampanii wystąpiła brytyjska aktorka i aktywistka Millie Bobby Brown, znana z produkcji Netflixa „Stranger Things”, a także pierwsza baletnica tańcząca w hidżabie Stephanie Kurlow, instruktorka kursów samoobrony dla kobiet Qin Yungquan i piosenkarka Naomi Preizler. Wśród odważnych i inspirujących dziewczyn z całego świata znalazła się również Polka – ekspertka od nowych technologii w modzie i założycielka bloga GeekGoesChic, Katarzyna Gola.
Gwiazdy promują limitowaną kolekcję „Love The Progress”, która jak tłumaczy Converse, „jest inspirowana miłością, jednością i społecznością”. Wchodzące w jej skład buty, ubrania i plecaki zostały zaprojektowane przez wyłącznie kobiecy zespół Converse, a w procesie ich tworzenia brały udział znane kobiety. Każda z nich miała dołączyć do produktu swoją własną definicję słowa „dziewczyna”.