Reklama
Rozwiń

Kampania Converse. Gwiazda „Stranger Things” zmienia definicję słowa „dziewczyna”

W najnowszej kampanii marki Converse młode gwiazdy i aktywistki próbują na nowo zdefiniować słowo „dziewczyna”. W akcji wzięły udział m. in. aktorka z serialu „Stranger Things”, Millie Bobby Brown, oraz polska założycielka bloga GeekGoesChic, Katarzyna Gola.

Aktualizacja: 28.02.2019 18:49 Publikacja: 28.02.2019 18:29

Kampania Converse. Gwiazda „Stranger Things” zmienia definicję słowa „dziewczyna”

Foto: www.converse.com

ala

„Co dla Ciebie oznacza słowo dziewczyna w 2019 roku?” – to pytanie zadał amerykański producent obuwia znanym i utalentowanym młodym kobietom, które nie boją się wyrażać siebie i odbiegać od z góry ustalonych norm. Jest to część najnowszej kampanii Converse „All The Stories Are True”, która ma na celu zachęcenie dziewczyn do zdefiniowania siebie na swój indywidualny sposób i wyznaczenia własnej drogi życia, zgodnej z ich aspiracjami i marzeniami. 

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Linda Yaccarino rezygnuje z funkcji prezesa X po kontrowersjach z chatbotem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Rząd nie wyklucza wyłączenia X w Polsce przez skandaliczne wpisy Groka
Biznes
Norwegia wyrzuciła rosyjskich rybaków ze swoich wód. Stanowili zagrożenie
Biznes
Giełdowe spółki wolne od pozwów synów Zygmunta Solorza
Biznes
Polska bezbronna wobec dronów, negocjacje UE-USA, możliwe spadki cen mieszkań