Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.03.2019 12:55 Publikacja: 06.03.2019 12:54
Coccodrillo
Foto: cdrl.pl
– Konsekwentnie realizujemy założoną strategię wobec brandu Coccodrillo w Polsce. Optymalizujemy lokalizacje sklepów stacjonarnych i intensywnie pracujemy nad rozwojem kanału e-commerce. Magazyn, który uruchomiliśmy pod koniec ubiegłego roku, bardzo usprawnił pracę związane z wysyłką i kompletowaniem zamówień złożonych przez internet – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.
Przychody od początku roku do końca lutego w krajowych oddziałach Coccodrillo wzrosły o 1 proc. względem 2018 r., do 19,7 mln zł. W tym samym okresie dzięki internetowemu kanałowi sprzedaży CDRL osiągnęło przychody rzędu 4,4 mln zł. Były wyższe względem dwóch pierwszych miesięcy ubiegłego roku o 15 proc.
Celujemy w ponad 2 mld zł przychodów rocznie i ekspansję zagraniczną – mówi Michał Wróblewski, prezes Rockfinu.
Polska zmaga się z nadprodukcją OZE. KE planuje zakaz importu rosyjskiego gazu od 1 stycznia 2026 roku. Trump ni...
Wyzwania i szanse transformacji energetycznej były tematem nowego odcinka podcastu „E.ON Talks”. Uczestniczące w...
Sieć telewizyjna CNBC, powołując się na ekspertów, twierdzi, że smartfon firmy Trump Organization prawdopodobnie...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Amerykańska firma zajmująca się testami DNA, 23andMe, została ukarana grzywną w wysokości 2,31 mln funtów (około...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas