Coccodrilo zwiększyło sprzedaż w internecie o 65 proc.

Firma należąca do grupy CDRL notowanej na GPW poprawiła wyniki sprzedaży w Polsce. Przychody w lutym wyniosły 8,5 mln zł i były wyższe o 7 proc. względem lutego 2017 r. 2,1 mln zł z przychodów stanowiła sprzedaż w kanale e-commerce. To wynik o 65 proc. wyższy niż przed rokiem.

Aktualizacja: 06.03.2019 12:55 Publikacja: 06.03.2019 12:54

Coccodrillo

Coccodrillo

Foto: cdrl.pl

– Konsekwentnie realizujemy założoną strategię wobec brandu Coccodrillo w Polsce. Optymalizujemy lokalizacje sklepów stacjonarnych i intensywnie pracujemy nad rozwojem kanału e-commerce. Magazyn, który uruchomiliśmy pod koniec ubiegłego roku, bardzo usprawnił pracę związane z wysyłką i kompletowaniem zamówień złożonych przez internet – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.

Przychody od początku roku do końca lutego w krajowych oddziałach Coccodrillo wzrosły o 1 proc. względem 2018 r., do 19,7 mln zł. W tym samym okresie dzięki internetowemu kanałowi sprzedaży CDRL osiągnęło przychody rzędu 4,4 mln zł. Były wyższe względem dwóch pierwszych miesięcy ubiegłego roku o 15 proc.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!