Coccodrilo zwiększyło sprzedaż w internecie o 65 proc.

Firma należąca do grupy CDRL notowanej na GPW poprawiła wyniki sprzedaży w Polsce. Przychody w lutym wyniosły 8,5 mln zł i były wyższe o 7 proc. względem lutego 2017 r. 2,1 mln zł z przychodów stanowiła sprzedaż w kanale e-commerce. To wynik o 65 proc. wyższy niż przed rokiem.

Aktualizacja: 06.03.2019 12:55 Publikacja: 06.03.2019 12:54

Coccodrillo

Coccodrillo

Foto: cdrl.pl

– Konsekwentnie realizujemy założoną strategię wobec brandu Coccodrillo w Polsce. Optymalizujemy lokalizacje sklepów stacjonarnych i intensywnie pracujemy nad rozwojem kanału e-commerce. Magazyn, który uruchomiliśmy pod koniec ubiegłego roku, bardzo usprawnił pracę związane z wysyłką i kompletowaniem zamówień złożonych przez internet – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.

Przychody od początku roku do końca lutego w krajowych oddziałach Coccodrillo wzrosły o 1 proc. względem 2018 r., do 19,7 mln zł. W tym samym okresie dzięki internetowemu kanałowi sprzedaży CDRL osiągnęło przychody rzędu 4,4 mln zł. Były wyższe względem dwóch pierwszych miesięcy ubiegłego roku o 15 proc.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Materiał Promocyjny
Rockfin na fali wznoszącej
Biznes
Za dużo OZE w Polsce? Zakaz rosyjskiego gazu. Sukces Airbusa na Airshow w Paryżu
Biznes
Sprawiedliwa, konkurencyjna i akceptowalna dla przedsiębiorców transformacja
Biznes
Smartfon Trumpa ma kosztować 499 dolarów. CNBC: będzie produkowany w Chinach
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Biznes
Amerykańska firma ukarana w Wielkiej Brytanii. Nie zapobiegła atakowi hakerów