Coccodrilo zwiększyło sprzedaż w internecie o 65 proc.

Firma należąca do grupy CDRL notowanej na GPW poprawiła wyniki sprzedaży w Polsce. Przychody w lutym wyniosły 8,5 mln zł i były wyższe o 7 proc. względem lutego 2017 r. 2,1 mln zł z przychodów stanowiła sprzedaż w kanale e-commerce. To wynik o 65 proc. wyższy niż przed rokiem.

Aktualizacja: 06.03.2019 12:55 Publikacja: 06.03.2019 12:54

Coccodrillo

Coccodrillo

Foto: cdrl.pl

– Konsekwentnie realizujemy założoną strategię wobec brandu Coccodrillo w Polsce. Optymalizujemy lokalizacje sklepów stacjonarnych i intensywnie pracujemy nad rozwojem kanału e-commerce. Magazyn, który uruchomiliśmy pod koniec ubiegłego roku, bardzo usprawnił pracę związane z wysyłką i kompletowaniem zamówień złożonych przez internet – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.

Przychody od początku roku do końca lutego w krajowych oddziałach Coccodrillo wzrosły o 1 proc. względem 2018 r., do 19,7 mln zł. W tym samym okresie dzięki internetowemu kanałowi sprzedaży CDRL osiągnęło przychody rzędu 4,4 mln zł. Były wyższe względem dwóch pierwszych miesięcy ubiegłego roku o 15 proc.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
„Fundusz Putina" zarzucił UE łamanie prawa. Przegrał w sądzie
Biznes
Wiadomo już w jaką firmę Warren Buffett zainwestował miliardy dolarów
Biznes
Ozempic pomoże także w profilaktyce zawałów serca? Zachęcające wyniki
Biznes
CBA w Totalizatorze Sportowym. Funkcjonariusze zabezpieczają dokumenty
Biznes
Premierka Danii o Ozempicu: „Jestem wielką fanką”