W okresie ostatnich 33 tygodniu (do 14 maja) firma odnotowała 3,3 procentowy wzrost sprzedaży w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku; sprzedaż żywności wzrosła o 5,5 procent, alkoholu 1,8 procent. Zysk półroczny na dzień 9 kwietnia spadł o 9,6 procent do poziomu 141 mln funtów.

Wzrost sprzedaży żywności osiągnięto dzięki przemyślanej strategii, której celem było by firma nie była uzależniona jedynie od sprzedaży alkoholu. Stąd inwestycje w restauracje i puby z daniami, bary z alkoholem straciły na znaczeniu.

Po wprowadzeniu zakazu palenia w miejscach publicznych restauracje i jadłodajnie stanowią lepszą lokatę kapitału.

M&B sprzedało 333 pubów, w zamian otwarto 22 lokali Ha Ha Bar & Grill (pierwotnie należały do Roberta Tchenguiza, M&B przejęło je jako All Bar One lub pod nazwą Brown's).