W marcu tego roku poproszono Van Dyck o poprowadzenie światowej kampanii reklamowej 150-letniego Levi'sa.
- Od zawsze chodziłam w Levisach, ale jakoś o nich zapomniałam – powiedziała agencji Bloomberg Van Dyck, ubrana w białą bluzkę i granatowe dżinsy Levi'sa. Chcę, by firma była obecna, zwracała na siebie uwagę i by była pewna siebie, tak że młodzi i starsi, którzy „wyrośli" w Levisach znów zainteresują się wyrobami firmy.
Levi Strauss z siedzibą w San Francisco od prawie wieku dominował na rynku, jednak coraz więcej firm zaczęło produkować dżinsy, taniej i jako dodatek luksusowy. Zatrudnienie Van Dyck to część planu restrukturyzacyjnego, zmiany na stanowiskach kierowniczych, by wyeliminować lokalną kontrolę na designem i ograniczenie liczby modeli wyprodukowanych w danym roku.
- Jesteśmy na początku długiej drogi - powiedział Robert Hanson, prezes Levi'sa, który sprowadził Van Dyck do firmy.
Kultowa marka
W 1873 emigrant z Niemiec Levi Strauss opatentował pierwsze dżinsy, które uszyto z dżinsu i wzmocniono miedzianymi ćwiekami. Miały służyć poszukiwaczom złota z Kalifornii, później farmerzy, drwale i pracownicy kolei zaczęli ubierać się w levisy. Na jednej z pierwszych reklam przedstawiono cowboja ubranego w dżinsy Levi'sa jak przypala papierosa rozżarzony prętem do znakowania bydła.