Konsumenci oceniają Playa najwyżej spośród wszystkich operatorów komórkowych – wynika z danych przedstawionych dziś przez P4. Według wewnętrznego badania Playa, ocena wystawiana mu to 7,38 punktów w skali od 1 do 10. Tuż obok jest Plus z wynikiem 7,16, nieco niżej Orange i T-Mobile
Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4 poinformował też, że operator jest zadowolony z efektów, jakie przyniosła mu kampania marketingowa promująca wykorzystanie smartfonów, wsparta udziałem w reklamach Kuby Wojewódzkiego. – Zatrudnienie celebryty nadal się w Polsce opłaca – zapewnił.
W teście smartfonów wzięło udział 150 tys. osób. Play nie podał ile z nich stało się już jego kontraktowymi klientami, ale zapewnia, że jest zadowolony z poziomu „konwersji".
P4 podał też pierwsze dane o popularności wprowadzonej we wrześniu oferty RedBull Mobile. Według Dobrzyńskiego korzysta z niej kilkadziesiąt tysięcy osób. – 1 na 8 klientów przychodzących do Playa wybiera RedBull Mobile. W sprzedaży dominuje oferta za 88 zł, czyli o dość wysokim abonamencie. Uważamy, że to sukces – mówił Dobrzyński.
M.in. te dwie akcje sprawiły, że – jak poinformował prezes spółki, Joergen Bang-Jensen, na koniec września w sieci Play aktywnych było nieco ponad 6,5 mln aktywnych kart SIM (44 proc. z nich w segmencie post-paid, reszta w pre-paidzie). To oznacza, że przez kwartał przybyło mu około 500 tys. aktywnych SIM-ów. Około 200 tys. z nich to użytkownicy dedykowanej usługi mobilnego Internetu, która według dzisiejszych informacji przekazanych przez zarząd sięga obecnie około 1 mln.