Reklama

Wyjątkowe imprezy dla dzieci

Teatrzyk, nauka robienia pizzy czy puddingu, rozwiązywanie zagadek detektywistycznych. Wydać trzeba co najmniej kilkaset złotych, ale dobra zabawa gwarantowana.

Publikacja: 29.12.2012 12:13

Dyrektor w jednej z firm telekomunikacyjnych na urodziny swojej córki zaprosił wszystkich gości na przedstawienie teatrzyku lalkowego we własnym ogrodzie. Profesjonalni aktorzy wystawili sztukę. Potem był tradycyjny tort i oczywiście zabawa. Coraz częściej imprezy okolicznościowe są niestandardowe. Sztuką jest wybrać taką, która zapewni udaną zabawę. Barbara Donat-Kopiczyńska, mama czwórki dzieci, które uczestniczyły już w wielu urodzinach i imieninach, radzi, by przy wyborze organizatora zawsze korzystać z firm sprawdzonych i poleconych przez innych rodziców. – Nierzadko się okazuje, że połowy zadeklarowanych przez organizatorów atrakcji w ogóle nie ma lub zamiast doświadczonych animatorów imprezę próbują prowadzić niedoświadczone dziewczyny, które nie radzą sobie z dziećmi – mówi Barbara Donat-Kopiczyńska.

Propozycje dla odkrywcy

Urodziny organizowane przez firmę Mały Inżynier to zabawa połączona z nauką, czyli coś dla małych odkrywców. Scenariusze imprez są różne. Przez dwie godziny pod okiem instruktora dzieci mają zagwarantowane zajęcia z robotyki, fizyki, chemii czy elektryki.

– Podczas imprezy dzieci wykonują eksperymenty chemiczne lub fizyczne, badają pH substancji, przygotowują kolorowe drinki, lutują proste układy elektroniczne, budują peryskopy albo roboty z klocków Lego – wylicza Michał Kaczmarek z „Małego Inżyniera". – Mogą być też urodziny detektywistyczne. Wtedy rozwiązuje się zagadki, pobiera odciski palców, słowem dzieci wcielają się w słynnego detektywa Sherlocka Holmesa.

Poznańska firma oferuje organizację takich imprez w kilkunastu miastach Polski, zarówno w domu klienta, jak i we własnych salach. Zapewnia materiały do eksperymentów, probówki, menzurki, lutownice czy klocki Lego, z których budowane są roboty, a także komputery, dzięki którym maszyny z klocków ożywają. Uczestnicy mogą być w wieku od 5 do 15 lat.

Za grupę ośmiu dzieci trzeba zapłacić 400 zł. Udział każdej dodatkowej osoby kosztuje 25 zł.

Reklama
Reklama

Bardzo dobre opinie wśród rodziców zbierają urodziny organizowane przez Muzeum Techniki w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Na imprezę taką można zaprosić dzieci w wieku 7–13 lat.

Rodzice jubilata oprócz biletów wstępu dla uczestników muszą zapłacić 320 zł m.in. za przewodnika i wynajęcie jednej z najpiękniejszych sal (z zabytkowymi urządzeniami grającymi). Dzieci zwiedzają kilka najciekawszych ekspozycji. Mogą też (za dodatkową opłatą) wziąć udział w takich atrakcjach, jak: bicie pamiątkowych medali średniowieczną metodą, pokaz obrazujący budowę i funkcjonowanie ludzkiego organizmu, seans w planetarium. Niewątpliwą atrakcją przyjęcia jest też próba rozniecenia ognia metodami prehistorycznymi.

Dyrektor w jednej z firm telekomunikacyjnych na urodziny swojej córki zaprosił wszystkich gości na przedstawienie teatrzyku lalkowego we własnym ogrodzie. Profesjonalni aktorzy wystawili sztukę. Potem był tradycyjny tort i oczywiście zabawa. Coraz częściej imprezy okolicznościowe są niestandardowe. Sztuką jest wybrać taką, która zapewni udaną zabawę. Barbara Donat-Kopiczyńska, mama czwórki dzieci, które uczestniczyły już w wielu urodzinach i imieninach, radzi, by przy wyborze organizatora zawsze korzystać z firm sprawdzonych i poleconych przez innych rodziców. – Nierzadko się okazuje, że połowy zadeklarowanych przez organizatorów atrakcji w ogóle nie ma lub zamiast doświadczonych animatorów imprezę próbują prowadzić niedoświadczone dziewczyny, które nie radzą sobie z dziećmi – mówi Barbara Donat-Kopiczyńska.

Reklama
Biznes
AI zagraża programistom, weto Prezydenta i poprawa w europejskim przemyśle
Biznes
Katastrofa rosyjskiej motoryzacji. Sprzedali jeden samochód
Biznes
Maciej Miłosz: Jak wspierać eksport polskiego uzbrojenia
Biznes
Rekord pasażerów na polskich lotniskach, Patrioty z Holandii i zadyszka Bitcoina
Biznes
Na wyniki KGHM-u duży wpływ wywiera silny złoty
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama