"Obecnie wybierają pomiędzy Polską a Turcją. Nie mogą się zdecydować. W danych nałożyli na nas nieistotne koszty logistyki. Pewne grupy w Europie starają się to zablokować, al;e nie ulega wątpliwości, że my prowadzimy. Spodziewamy się wyników w maju" - powiedział Ça?layan, cytowany przez hurriyetdailynews.com.
Serwis podkreśla, że Volkswagen, który osiągnął w ub.r. znaczne zyski, postanowił zwiększyć inwestycje - planuje 10 nowych fabryk, z czego 7 ma powstać w Chinach, a jedna - w USA.
Obecnie VW produkuje samochody użytkowe w Polsce w spółce Volkswagen Poznań, posiadającej trzy fabryki: w Poznaniu-Antoninku, Poznaniu-Wildze i Swarzędzu. Produkowane tam są miejskie samochody dostawcze Caddy oraz Caddy Maxi na potrzeby rynków samochodowych całego świata. Powstają tu także model Transportera T5, z których wersje ze skrzynią z pojedynczą i podwójną kabiną produkowane są wyłącznie w Polsce, jak podała firma na swojej stronie internetowej.