Jak podaje komunikacie spółka Domex, właściciel m.in. 80 elektromarketów pod marką Media Expert, podjął decyzję o rebrandingu wszystkich swoich sklepów na markę Avans. Tym samym sieć powiększa się do 250 własnych placówek
Od kliku miesięcy Domex sukcesywnie zmienia należące do spółki sklepy działające pod logo Media Expert na Avans. Związane jest to ze strategiczną dla spółki decyzją o położeniu nacisku na kluczową markę w portfolio tej spółki – markę Avans. Marka oraz sieć elektromarketów Avans należy do właścicieli spółki Domex od października 2012 roku. Wraz ze zgodą UOKiK na przejęcie sieci uzyskali oni pełne prawo do dysponowania logotypem Avans.
- Jak potwierdzają przeprowadzane przez nas badania Avans plasuje się w badaniach znajomości marek wysoko – w zależności od metodologii w pierwszej trójce, bądź pierwszej czwórce, marek tej branży rozpoznawanych przez Klientów. To bardzo duży potencjał, dlatego też naturalnym krokiem jest dla nas decyzja o intensywnym rozwijaniu tego właśnie brandu - mówi Arkadiusz Tomala, Prezes Domex. - Najważniejsze z perspektywy naszych dotychczasowych klientów jest jednak to, że właścicielem elektromarketów jest ta sama spółka, dzięki czemu wszystkie zobowiązania wynikające ze sprzedaży towarów i usług są nadal aktualne i zachowują swoją ciągłość – dodaje.
Avans to poza sklepami stacjonarnymi również sklep internetowy www.avans.pl, w którym Klienci znaleźć mogą jeszcze szerszą ofertę produktową. Do końca roku Avans chce otworzyć jeszcze kilkadziesiąt elektromarketów w całej Polsce.