Obrót detaliczny od kwietnia do czerwca wzrósł o 18 procent i osiągnął 394 mln euro, znacznie przekraczając oczekiwania analityków. Firma liczy w związku z tym na wyższą marżę z zysków w tym roku obrachunkowym.
Wzrost sprzedażny związany jest ze znacznie wyższym popytem na odzież wierzchnią i galanterię skórzaną. Dwucyfrowy wzrost sprzedaży Burberry zanotował w Hongkongu oraz Chinach kontynentalnych. Mniejszy, jednocyfrowy wzrost zanotowano w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Indiach i Afryce.
Kolekcja wiosna/lato 2013 sprzedała się tak dobrze dzięki "doskonałemu marketingowi" uważa Angela Ahrendts, dyrektor zarządzająca brytyjskiej marki luksusowej. Burberry bardzo mocno rozwija swoją sieć butików na dynamicznie rozwijających się rynkach artykułów luksusowych - w Chinach i Ameryce Południowej.
Inwestorzy docenili dobre wyniki koncernu. Akcje Burberry wzrosły o 8 procent.