Lokalizacja w tym kraju byłaby korzystna, gdyby nowa grupa postanowiła, że USA będą miejscem jej głównych notowań, bo holenderskie przepisy dotyczące spółek giełdowych są podobne do amerykańskich. Marchionne wspomniał 29 kwietnia, że wolałby, aby główną giełdą dla Fiata-Chryslera był Nowy Jork.
Siostrzana firma Fiata, Fiat Industrial przenosi swą centralę do Holandii, po fuzji z amerykańską CNH, fuzja ma być sfinalizowana na jesieni.
- To możliwe - odpowiedział Marchionne na pytanie, czy Fiat mógłby zrobić to samo. - Fuzja Fiat Industrial-CNH jest jednym z technicznych wstępnych projektów dla połączenia się Fiata z Chryslerem - dodał.
Udziałowcy CNH zaaprobowali fuzję na walnym zgromadzeniu w Amsterdamie. Nowa spółka będzie nazywać się CNH Industrial i przeniesie się z głównymi notowaniami z Mediolanu do Nowego Jorku.
Fiat rozmawia z mniejszościowym udziałowcem Chryslera VEBA o odkupieniu od niego 41,5 proc. udziałów, których jeszcze nie posiada. Trwa spór o wycenę tego udziału, bo VEBA chce wycisnąć jak najwięcej, Włosi trzymają się warunków z 2009 r. gdy kupowali pierwsze udziały w Chryslerze. Sąd stanu Delaware ma wydać w końcu lipca werdykt w tej sprawie.