Jak podje Telepizza według badań TNS z 2013 r. ponad 44 proc. Polaków posiada smartfony, a odsetek ten rośnie. Telepizza podkreśla, że według badań TGI, telefonami z dostępem do internetu posługuje się obecnie 50 proc. jej klientów. W ciągu ostatnich dwóch lat liczba wejść na stronę internetową firmy wzrosła o 576 proc., a sprzedaż on-line w 2013 r. poszła w górę o 60 proc.
Telepizza podkreśla, że w branży gastronomicznej za zamówienie zazwyczaj płaci się bezpośrednio dostawcy. - Hiszpańska sieć wprowadziła udogodnienie. Zamawiając pizzę przez stronę internetową Telepizzy można od razu za nią zapłacić, jak w tradycyjnym sklepie internetowym. Tego typu rozwiązanie jest prostsze, szybsze i wygodniejsze – podkreśla firma. Zwraca też uwagę, że wdrożyła nową aplikację na smartfony i tablety z systemem Android oraz iOS.
– To jedna z naszych nowości, która wzmocni kanał sprzedaży internetowej. Obecnie sieć on-line generuje 25 proc. przychodów Telepizzy. Spodziewamy się, że w przyszłości po wprowadzeniu innowacji będą jeszcze większe. Chcemy by zamówienia składane przez internet dorównały popularnością zamówieniom telefonicznym – mówi, cytowana w komunikacie, Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland.