O tym, jak w dobie internetu niezadowolony klient może zepsuć renomę firmy, przekonał się niejeden przedsiębiorca. W wirtualnym świecie negatywna opinia rozprzestrzenia się z prędkością światła, a zarządzanie opinią konsumentów staje się nie lada sztuką.

Dlatego nie powinno dziwić, że to właśnie strategie zarządzania relacjami z klientami za pomocą cyfrowych mediów stają się tematem istotnym dla podmiotów obsługujących klienta masowego.

„Klient nasz fan?". Pod takim tytułem odbędzie się w poniedziałek panel inaugurujący działalność Miasteczka Myśli – projektu operatora telekomunikacyjnego Orange Polska realizowanego we współpracy z ośrodkiem dialogu i analiz ThinkTank. Paneliści zastanawiać się będą m.in., jakie trendy kulturowe najmocniej wpływają na zmiany zachowań konsumentów, czyli m.in. klientów takich firm jak operatorzy telekomunikacyjni. Spróbują dać odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób można zwiększyć lojalność klientów, których cechuje coraz większy indywidualizm. Dyskutować będą również o tym, czy w cyfrowym świecie istnieją jednocześnie tanie i skuteczne sposoby zarządzania relacjami z konsumentami.

W debacie, która odbędzie się w warszawskiej siedzibie Orange Polska, wezmą udział menedżerowie telekomu: prezes Bruno Duthoit i członek zarządu Mariusz Gaca, prezes LOT Sebastian Mikosz, stała bywalczyni telekomunikacyjnych kongresów, blogerka i analityk trendów Natalia Hatalska, a także analitycy firm ThinkTank i Stratosfera.

„Rzeczpospolita" jest patronem medialnym tego wydarzenia.