W zarządzie Orange Polska Lobry odpowiadał ostatnio za "Zarządzania Wartością i Konwergencją", a wcześniej – za prezesury Macieja Wituckiego - za marketing i sprzedaż grupy w naszym kraju. W nowej strukturze wprowadzonej przez Bruno Duthoit, w zarządzie nie ma osoby odpowiadającej za marketing na rynku masowym. Dyrektor tego pionu (Michał Paschalis-Jakubowicz) raportuje bezpośrednio do prezesa.

Lobry rozstanie się z polską firmą formalnie października. Wtedy przejmie obowiązki w kenijskiej spółce. Czy w zarządzie ktoś go zastąpi – Orange Polska nie podaje.

Vincent Lobry (l. 59) pracuje dla grupy Orange (d. France Telecom) od 1979 r. Zaczynał jako inżynier nowych systemów i zarządzania siecią. Pracował dla FT w Indonezji, od 1994 r. w USA, a do 2003 r. w Hiszpanii i Włoszech.

Następnie kierował zespołami biznesowymi w pionach marketingu rynku masowego i B2B do stycznia 2006 roku, kiedy został powołany na dyrektora pionu marketingu rynku masowego w FT France.

Jest Kawalerem Orderu Zasługi (Ordre du Mérite), absolwentem Politechniki (École Polytechnique) oraz Wyższej Szkoły Telekomunikacyjnej w Paryżu (École Nationale Supérieure des Télécommunication de Paris).