Reklama

Amerykańska poczta pozazdrościła Amazonowi

U.S. Postal Service (USPS) pozazdrościł Amazonowi i bada możliwość dostarczania przesyłek za pomocą bezzałogowych aparatów latających.

Publikacja: 24.05.2015 22:00

Koszt wymiany większych aut szacowany jest na ok. 6,3 mld dol. W tej sumie mogłyby zmieścić się też

Koszt wymiany większych aut szacowany jest na ok. 6,3 mld dol. W tej sumie mogłyby zmieścić się też wydatki na drony

Foto: Bloomberg

Na przeszkodzie planom USPS może stanąć jednak fatalna kondycja finansowa. W minionym kwartale poczta zanotowała 1,5 mld dol. strat. Urząd nie może sobie poradzić ze spadkiem ilości doręczanych listów oraz materiałów reklamowych. Na rynku większych przesyłek musi ostro konkurować z prywatnymi firmami, przede wszystkim z UPS oraz FedEx.

Poczta ma też ogromne kłopoty ze zobowiązaniami wobec swoich obecnych i byłych pracowników oraz z przestarzałą infrastrukturą. Według szefa operacji finansowych USPS poczta potrzebuje inwestycji rzędu 10 mld dol., aby wymienić starzejącą się flotę samochodów dostawczych, dokupić sprzęt do sortowanie większych przesyłek oraz inne niezbędne inwestycje.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Biznes
Chiński „szpieg” na kółkach. Czy chińskie samochody są bezpieczne?
Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama