Imperial Tobacco walczy z szarą strefą w Internecie

Imperial Tobacco, czołowy producent papierosów w naszym kraju, uruchomił stronę internetową stop-szarej-strefie.pl. Chce w ten sposób pomóc w walce z nielegalnym handlem wyrobami tytoniowymi.

Publikacja: 28.05.2015 12:41

Imperial Tobacco walczy z szarą strefą w Internecie

Foto: Bloomberg

Szara strefa w rynku papierów i tytoni to poważny problem w Polsce. Z danych firmy Almares, na którą powołuje się branża tytoniowa, wynika, że w czwartym kwartale 2014 r. udział przemyconych papierosów w łącznej sprzedaży wynosił 17,2 proc. Przed rokiem był o 2,7 pkt proc. niższy. Średnio w całym ubiegłym roku na produkty, które nielegalnie trafiły do naszego kraju przypadło 16,2 proc. sprzedaży. W 2013 r. było to 14,7 proc, a w 2012 r. 14 proc.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca