Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.06.2015 18:30 Publikacja: 17.06.2015 18:30
Foto: Bloomberg
Koncernowi PKN Orlen coraz większe wpływy zapewnia oferta gastronomiczna. - Intensywnie rozwijamy również nasz flagowy koncept Stop Cafe i Stop Cafe Bistro, których mamy już ponad 1250 punktów w całej Polsce. W Czechach mamy blisko 100, a na Litwie niemal 25 - informuje Marek Balawejder, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej PKN Orlen. Również w Niemczech rośnie liczba punktów gastronomicznych na stacjach należących do PKN Orlen. Tam działają pod marką Star Cafe. Są już obecne na około 300 stacjach, a na 45 działają w formie uproszczonej, ze względu na ze względu na ograniczoną powierzchnię lub niekorzystną lokalizację. Spółka w rozwój oferty gastronomicznej na stacjach paliw inwestuje już od 2008 r.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Rada nadzorcza tarnowskiego koncernu powołała na stanowisko wiceprezesa spółki Artura Chołody. Jednocześnie odwo...
Sztuczna inteligencja może odebrać e-sklepom większość ruchu, Polska ostrzega Rosję przed dalszymi prowokacjami,...
Rośnie liczba firm, które są przygotowane finansowo na nieprzewidziane kłopoty. Niemal co czwarta firma nie ma ż...
Komisja Europejska chce uderzyć w rosyjską ropę i banki, Moody’s obniża perspektywę ratingu Polski, a cyberatak...
Frekwencja w kinach w Polsce po słabszym półroczu znowu rośnie - wynika z danych zebranych przez "Rzeczpospolitą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas